Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

xenaa skrev 2007-12-01 00:59:07 följande:
    hehe jag fick med 7 varor fast för 300 spänn hehe tack vare koderna hihiSmidigt.men det stod att beställer man innan den 17 dec så får man garanterat paketet innan jul men nu när jag beställde så stod det att några varor lev sista dec.
    Det är för att just de varorna inte finns på lager nu. Då kommer dom senare.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Nea 85 skrev 2007-12-01 01:08:00 följande:
    snälla kan nån hjälpa mig, håller på att beställa från HM, ska man ange rabattkoderna i fältet till vänster precis i början när man kommer till kassan?Men det står att rabatter endast gäller nybeställningar, jag har beställt där förut (dock ej med rabatt) funkar inte koderna då lr??Jättetacksam om nån vill hjälpa mig!
    Skriv in koderna, det funkar ändå även om du beställt tidigare!
    Jag har beställt ifrån dom i flera år, koderna funkade.
    Och ja, skriv in dom i de fälten som är bredvid orderlistan, innan du går till kassan.

Hoppas du ser det här idag eller om du redan lyckats beställa.
  • miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-01 09:30:56 följande:
    nä men hittatde den själv sen hehe. men tackar hehe.
  • miniGrynet

Vos

Nu har vi inte en liten tjej så fleeceoverall är inget gör oss i år, men dom är himla fina, ser mysiga ut!

Men visst kan du prova i affären, alt köpa hem och prova hemma och sen lämna tillbaka om den inte passar, om du inte vill böka i affären.
    Passar inte fleece-overallen kanske ni får gå på en "vanlig" vinteroverall istället?

Stor kille du har!
    Dottern som är 15 månader är ca 75 cm nu. Så olika det kan vara.

• miniGrynet
    xenaa skrev 2007-12-01 09:35:13 följande:
    men blev det så för dig med. Det stod innan på sidan att beställer man innan den 17 dec så får man garanetarat paketet innan jul men nu igår när jag beställde så stod det på beställningen att vissa varor kommer i slutet av dec.
    Ja, när inte alla varor finns inne så kan dom ju inte skickas innan jul.
    Men att det ska koma innan den 17 december gäller väl generellt att då hinner dom posta det som finns inne så man har det innan jul.
    Sen kan man ju välja i slutskedet (och även ändra i efterhand om man loggar in) att få varorna i olika paket eller alla i ett (då kommer ju allting först när alla varor är inne på lagret).
  • miniGrynet
    charmmiss skrev 2007-12-01 10:08:20 följande:
    HM koderna gäller väl bara på ord.pris, eller har jag fel.koder hm76571304lindex l4701gå in på rabattkod.se där har ni massa koder, det var där jag hittade dessa koder
    Jag köpte i princip bara rea-kläder, gick bra med rabatten ändå.
  • miniGrynet

Jag har köpt ifrån hemsidan 2 ggr, trots att jag har en Lindex rätt nära.
    Men ibland orkar man inte. Haha!

Har gått bra båda gångerna, varorna har kommit inom 10 dagar i alla fall.
    Går ju snabbare att handla i butik, så det blir nog så nu i alla fall för min del.

• miniGrynet
    annie dark skrev 2007-12-02 21:17:04 följande:
    Tips!Har sett molnfiltar på tradera, kopior på Me&I, sök på moln så kommer de upp, kan inte länka.Funderar på att buda på en.
    Det lustiga är att om man söker på moln, så kommer det upp filtar som det står att det är moln på, men på de bruna så är det hjärtan (i alla fall på bilderna).
  • miniGrynet
    gambia90 skrev 2007-12-02 22:33:27 följande:
    Men det är väl egentligen inte så mycket pengar för en vinteroverall?
    Nej, det är det ju egentligen inte...
    Men om man vet att de kostar 199 kr i butik, då utan frakt så kan jag nog också tycka att det är lite väl mycket pålagt på priset.
    Men den kommer säkerligen att bli såld, då den verkar vara populär!
  • miniGrynet
    lollypop skrev 2007-12-03 09:30:21 följande:
    miniGrynet:Den klänningen som du har på din dotter (i bildtråden) är sååå fin!!!Hade en likadan på min dotter på hennes dopkalas!Den köpte jag i oktober förra året Kan ju kännas lite trist av H&M att köra samma klänningar i år igen Men iofs så får ju fler njuta av dessa vackra klänningar! Men jag tycker alltså H&M överlag har blivit himla tråkiga!!!Fler än jag???Detta var förr min favvobutik. Men ligger numera ganska långt ner på listan...
    Ja, vi köpte klänningen på rea i februari tror jag det var...
    Tanken var att vi skulle haft namnkalas i våras för dottern, men det blev aldrig något och då såg vi denna 40-årsfest som ett bra tillfälle att ha den på så vi hann använda den innan den blev för liten. Men den var rätt lagom nu, så hon hade väl drunknat i den om vi haft den på henne i våras!

Men visst, håller med att det är lite trist att dom har samma år efter år.

Det lustiga är att den säljs på nätet nu för halva priset än i butikerna!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)