• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Sötastistan skrev 2007-11-10 21:14:44 följande:
    hej idag har det shoopats mycket!Köpte de blåa molnmockasinerna till vinzent på Marieberg! och ett par byxor svarta med monster, tillhörande tröja och en till tröja svart och grårandig pike och strumpor blev det också!!! Till bebis i magen blev det lite uggle kläder den blåa sparkdressen med tillhörande ugglebody och två byxor en med ugglor på och den andra brun o vitrandig och sen den underbara molnbodyn i brunt! Till mig själv blev det ull leggings och två mamma tunikor en grå och en svart! Kul med shooping-)
    inga bilder?
  • Line80
    Snorky skrev 2007-11-14 21:48:46 följande:
    Härlig rabatt! Den kupongen ser jag framemot... om jag får en likadan vill säga, men hoppas på det!!
    jag som hoppades på en 30% kupong eller nåt sånt.. jag tror inte det finns så mkt som jag vill ha just nu
  • Line80
    Snorky skrev 2007-11-15 16:17:26 följande:
    Har ni föresten sett den tvådelade pyjamasen med djurmönster, nästan likadan som den gul/bruna djurtunikan??? Den bara måste jag köpa till sonen... hur fin som helst!! Såg den i Marieberg idag!
    det lät ju som ett bra köp, här behövs oxå pyamasar så det va ett bra tips.. molnmockasinerna har inte kommit till lindex som ligger där jag jobbar så jag hoppas på att hitta sånna snart oxå. jaja det kanske inte är så svårt att komma upp i 400 trots allt behöver kanske nåt fint till mej själv oxå
  • Line80
    snigelina skrev 2007-11-15 20:50:55 följande:
    Men det tycker jag är bra! Blir tokig när det finns halkpluppar på strumpbyxor!
    jag saknade oxå halkpluppar när mina barn va så små.
  • Line80

gahh va mkt fint ni shoppat!!
    jag hittade INGET idag.. jo förresten ett jätte fint set med tunika + thigts i randigt.. tunikan va i samma mönster som "pepparkas mönstret" de med hjärtan.. i rosa eller grå/svart fanns det. men jag vill ju handla för 400:- så jag får rabatten och ska definitvt ha den fina djur pyamasen och 2 par moln mockisar men inget av det fanns på mitt trista Lindex
    Imorgon ska jag åka till Stinsen å hoppas att de fått in det som jag ska ha..
    philmKarin (eller nån annan) du kanske vet om Stinsen har det jag söker?

• Line80
    2007 Mamma skrev 2007-11-16 23:36:20 följande:
    Jag var i Stinsen igår och tyckte de hade fått in en hel del... De hade iaf snigelbodysen och moln-mockisar.I Åkersberga har de idag fått in rosa molnoverallen om nån letar efter den!
    vet du om dom hade moln mockisarna på den "stora" sidan? antar att du kikade på baby sidan eftersom du såg snigelbodyn...? jag ÄLSKAR snigeltröjan det är mitt (sonens) favvo plagg!
  • Line80

luftballongs byxorna har tillhörande body i linnemodell.. alltså ingen med ärmar (inte där jag va iaf).. fanns även jätte söt hjälm mössa och haklapp till. mkt fint!

• Line80
    Coca cola light skrev 2007-11-16 23:52:19 följande:
    Jag var på Lindex idag och fick veta att det kommer in en nya molnoverall, rosa förstod jag att den skulle vara. Jag fick dock inte se den för de hade inte plockat upp den ännu.
    finns ju bild på den redan i bildtråden
  • Line80
    Mollie skrev 2007-11-17 00:13:51 följande:
    Ja, verkligen... Allt ska vara så "poppigt" vart tog alla retro-pojk-bebisar vägen?? Ska de bli poppsnören bara för de kliver över till 86 liksom?? Vad tänker de med?
    tycker oxå det är jätte trist att pojkar ska behöva vara så "tuffa".
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)