• seSSa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

någon som har den där retrotröjan i strl 86 i affären vid sig (lindex)?? har letat överallt

(¯`°?.¸ ღ♥ LEÓN ♥ღ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    Toyya skrev 2007-09-25 17:58:08 följande:
    Kan spana när jag är på stan i morgon. Ska jag köpa och skicka i så fall?
    vart är stan för dig?

jag har kollat i sthlm city, gallerian, och hört för mig på drottninggatan.... Nothing!

skicka gärna ifall ni hittar, betalar porto o allt! d lite sura e at jag har 30% rabatt som jag tänkt utnyttja på den men men
  • seSSa

velour snickisarna finns i gallerian också i sthlm city! samt en molnoverall.. såg den igår!

• seSSa
    lollypop skrev 2007-09-26 16:24:41 följande:
    1 år = 8200 g och 72 lång. Hon är 14 månader nu!Dom var inte riktigt nöjda på BVC   så vi ska dit för extrakoll om en vecka!
    tycker d låter lite lite också... min son på 8 månaders kontrollen vägde 9165 gram och var 76 cm lång.. men d e ju också så att alla växer olika
  • seSSa
    JoiPoi skrev 2007-10-01 20:14:40 följande:
    Ni som köpt molnbodysen i sthlm vart har ni hittat den?! Gallerian hade inte fått in den o när den kommer tar den väl slut som smör i solsken som overallen!
    hehe kul o se dig här

jag e också intresserad av molnbodysen!
  • seSSa
    barbamor skrev 2007-10-01 20:10:02 följande:
    Var ligger erat ica maxi???
    allum i göteborg....?
  • seSSa
    Tina83 skrev 2007-10-02 12:25:22 följande:
    VARFÖR tar vissa Lindex bara in den rosa molnbodyn???jag vill också köpa en, men den bruna!
    samma här!
  • seSSa

var i södertälje igår o kikade på plaggen jag ville ha.... ingen brun "cirkel-retro tröja" och inte heller någon brun molnbody...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)