• seSSa

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

elektra1 skrev 2007-11-17 10:56:07 följande:
    hej. har alla fått kuponger i veckan?jag har inte fått några än
    inte jag heller
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa

jaaaa!!!!!!! *överlycklig*
    Idag fick jag hem min kupong "köp för 400 få 100 rabatt!"
    DEN skall utnyttjas hehe.................. dock när lönen kommer o inte än

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa

åhh idag var jag på lindex o såg den rosa molnoverallen.. vill haaaaa
    har ju en lillkille i strl 86 så d går ju inte för sig haha....

funderar på att köpa en till blivande barn o HOPPAS på att man får en flicka nästa gång

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    Maj bebis 07 skrev 2007-11-19 19:08:21 följande:
    seSSaJa köp den om du vill ha den! Om du inte får en tjej själv kan du ju sälja den eller ge bort den i present .
    jo precis
    har dock inga pengar JUST nu utan måste vänta till löning o då kommer jag inte vara "hemma" där jag e SÄKER på att den finns... *suck*
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    jossposs skrev 2007-11-19 19:38:17 följande:
    sessa. Jag har köpt den rosa molnoverallen och hoppas vi får en tjej Och får vi inte det så får man väl sälja den på tradera, får säkert igen pengarna nästan.. kanske i af!! Jag var bara tvungen... men vi får se vad som kommer ut... snart fem veckor kvar till bf bara
    åååh vad kul själv e man inte ens gravid, försöker inte ens
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    jossposs skrev 2007-11-19 21:53:42 följande:
    här igöteborg såg jag massa molnoveraller i rosa i dag, snigelbodysar oxå... så inte slut överallt i af. Och såklart djungelpyjamasen dottern fick... fasen va fin den var på Hopaps hon sover gott iden
    vart i gbg?? skall till gbg på söndag så jag kan eventuellt köpa efter löning
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa

idag köpte jag snigelbodyn och ett par bruna raggsockar till León.. han har redan fått ha på sig sockorna men bodyn får vänta tills imorgon
    glömde kupongen "handla för 400, få 100 rabatt" hemma så den får utnyttjas senare

(¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    charmmiss skrev 2007-11-22 22:07:21 följande:
    här bjuder jag på fler koder.HM rowellskod 7657 ger 100kr i rabattkod 1304 ger 50 kr i rabattgår att utnyttja båda så att man får 150kr totalt.Har själv inte hunnit testa dem ännu.
    måste man handla för en viss summa?
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    snigelina skrev 2007-11-22 22:17:02 följande:
    400 kr. Men koderna kan ha gått ut typ häromdagen, är lite osäker på dem.. Jag själv har använt dem för nån vecka sen eller två.
    ska prova o se finns mkt jag vill ha hehe... kan vara bra me rabatten... måste det vara 400 kr EFTER rabatten?
    charmmiss skrev 2007-11-22 22:18:30 följande:
    snigelina- Varsågod.jag har bara handlat en gång, men tror det ska gå att handla fler ggr, andra gången jag skrev in den blev det 50kr och så stod det feminina, så de måste ha haft koden i tidningen.seSSa- ingen aning, håller på att testa nu, ska först logga in, har glömt bort koden för inloggning
    ska du pröva på GM också?
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
  • seSSa
    seSSa skrev 2007-11-22 22:20:20 följande:
    ska du pröva på GM också?
    nej HM menar jag såklart....
    (¯`°?.¸ ♥ LEÓN ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)