• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Månsi skrev 2007-10-20 09:03:06 följande:
    ja det var rätt hyseriskt redan i går så i dag är det nog garanterat värre..var mycket "turister" tror jag också för det var mycket olika dialekter..jaså ny vagn , trevlig trevlig.. vad är du sugen på ???ja spunk de är vanligt att dom får .. konstigt värre
    jag vill ha en phil and teds!! Trodde jag skulle ge mig nån gång... men det verkar inte hjälpa att jag har vagnar jag redan är nöjd med! Nu vill jag ha nytt ändå. Köpte en quinny freestyle för 2 månader sen! Men men... köper jag p&t så säljer jag BT-syskonvagnen!
    Så plyschisaarna fanns i stan på rea???!? Nästan så jag måste åka dit först o köpa ett par! Har ju velat som bara den åt stora pojken... känns inte så praktiskt... men de är ju såååå fina! Uss, nu blev jag helt förvirrad!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Miniigirl skrev 2007-10-20 09:39:19 följande:
    Ja=) det är tur att det inte är så himla långt iaflal=) Vi bor utanför nyköping! tänkte ringa å kolla med eskilstuna om dom har, för dit är det ju inte långt=) ca 5 mil bara=)HAr dom den brunoranga molnbodyn i örebro oxå? vet du det? isåfall får jag lura med mig sambon dit på något sätt..hihi=)
    den finns inte i stan iaf... men kanske i Marieberg?! Ska dit nu så kan rapportera sen!
  • Snorky
    Månsi skrev 2007-10-20 09:33:26 följande:
    snorky ja dom är fina å sköna att köra .. en sån behöver ju du, de känner jag på mig nja köpte också till stora tjej dom hade inte till den lilla, hon fick heldressen som är brunplyrs..ja de fanns 1 par 104 å ett 110 sen var det någon mindre stl kvar sen var det slut..man får se till att ta dom på toan i tid annars kan de gå illa i sånna byxor ...mimigirl ni får ju ta en resa till ö-o de hör ju jag de..vart bor ni ?
    det är 104 jag ska ha isf... så det låter ju lovande... hmm... nu måste jag ju åka förbi stan också!
  • Snorky
    Månsi skrev 2007-10-20 09:44:01 följande:
    ja den fanns på båda ialf igår..de e ju inta allt förlångt för en lite tripp
    i stan finns den inte o har inte funnits på hela veckan...
  • Snorky

bara i rosa men hon ville ju ha brun

• Snorky

Åkte aldrig till stan, insåg att veloursnickisarna ändå inte är nåt för min blöjfria son. Så det får duga med vanliga velourisar!

Däremot var vi ut till Marieberg... sanslöst mycket folk! Men jag fyndade en massa på rea! Köpte skor åt mig på Wedins, massa kläder på kappahl på halva reapriset till minsta killen, en stickad kofta för 40:- på hm till minstingen och sen köpte jag bruna djurtunikan på Lindex... jag kunde bara inte hålla mig!! Så nu ska jag försöka ge mig på att sy om den till en tröja! Vi får se hur det går!

På Lindex hade de de gråmelerade velourisarna på flick 86-122. Jag var lite sugen, men höll mig. Däremot såg jag inga ugglevelourtröjor... dock var det inte det lättaste med dubbelvagn och hur jäkla mkt folk som helst... så reserverar mig för att jag inte kollade så jättenoga, men försökte iaf. Brun molnbody fanns det EN i storlek 56... inget mer.

• Snorky
    aneka skrev 2007-10-20 14:19:43 följande:
    Hur är snigeltröjan och den randiga tunikan i storleken?
    snigeltröjan är lika stor som den gråa gitarrtröjan... la de uppepå varandra.
    Min 10 månaders (ca 74 lång) fick en i 86 o min 2½-åring (92 lång) fick en i 104.... de satt lagom!
  • Snorky
    Kavat skrev 2007-10-20 14:39:53 följande:
    Bra vagn!
    jo, nu har vi provkört också... jag måste nog faktiskt ha en... hmm... Tur att gubben säger att jag får köpa vad jag vill, bara han får köpa sitt!
  • Snorky
    BlygTjej skrev 2007-10-20 19:27:44 följande:
    Är det halva reapriset i alla KappAhl-butiker?Blev sugen på lite nya kläder nu..
    iaf i de 3 butikerna som finns här i Örebro... Marieberg o de två på stan.
  • Snorky

jag shoppade en grå pyjamas med bilar för 35:-, en brun stjärn t-shirt för 20:-, ett par limefärgade velourbyxor för 25:-, ett par gråa mjukisbyxor för 30:- och en randig långärmad tröja för 25:- på kappahl! Asfina kläder för knappt några pengar alls. Men jag håller med om att utbudet är helt olika i olika butiker. I stan fastnade jag för knappt nåt men i Marieberg hade de två fullproppade snurror med kläder på baby! O för ovanlighets skull var det MASSOR pojk-/unisex-kläder!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)