För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Så plyschisaarna fanns i stan på rea???!? Nästan så jag måste åka dit först o köpa ett par!

bara i rosa men hon ville ju ha brun
Åkte aldrig till stan, insåg att veloursnickisarna ändå inte är nåt för min blöjfria son. Så det får duga med vanliga velourisar!
Däremot var vi ut till Marieberg... sanslöst mycket folk! Men jag fyndade en massa på rea! Köpte skor åt mig på Wedins, massa kläder på kappahl på halva reapriset till minsta killen, en stickad kofta för 40:- på hm till minstingen och sen köpte jag bruna djurtunikan på Lindex... jag kunde bara inte hålla mig!! Så nu ska jag försöka ge mig på att sy om den till en tröja! Vi får se hur det går!
På Lindex hade de de gråmelerade velourisarna på flick 86-122. Jag var lite sugen, men höll mig. Däremot såg jag inga ugglevelourtröjor... dock var det inte det lättaste med dubbelvagn och hur jäkla mkt folk som helst... så reserverar mig för att jag inte kollade så jättenoga, men försökte iaf. Brun molnbody fanns det EN i storlek 56... inget mer.
jag shoppade en grå pyjamas med bilar för 35:-, en brun stjärn t-shirt för 20:-, ett par limefärgade velourbyxor för 25:-, ett par gråa mjukisbyxor för 30:- och en randig långärmad tröja för 25:- på kappahl! Asfina kläder för knappt några pengar alls. Men jag håller med om att utbudet är helt olika i olika butiker. I stan fastnade jag för knappt nåt men i Marieberg hade de två fullproppade snurror med kläder på baby! O för ovanlighets skull var det MASSOR pojk-/unisex-kläder!