• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jo, ni som har den gråa tröjan med rosa gitarrer, släpper trycket o blir alldeles sprucket för er?? jag har tvättat sonens 2 ggr o det börjar bli fult. Hörde med en som tvättat tröjan en eller två gånger och hon kunde inte ens se vad det föreställt för nåt på den tröjan! Så hon ska reklamera. Jag tycker ju den tröjan är såååå himla fin... har ingen lust att reklamera... men samtidigt vill jag inte ha den när den blivit så ful ju!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    snigelina skrev 2007-10-11 22:13:33 följande:
    Nej, så trist! Vår tvättades för andra gången idag, men den är fin i trycket fortfarande. (var tvungen att gå och granska den.. *s*)
    ja, får se vad som händer med sonens... om det blir värre så reklamerar jag.
  • Snorky

Här i Örebro på Lindex har de också vänt på uggleoverallen o visar båda sidor.

adrenalin skrev 2007-10-12 13:32:21 följande:
    jag sålde min molnoverall i för 320.ni andra som har en sån, har den passat på era barn? Sitter den bra?Jag tyckte den satt jättedåligt på min kille... han ska ju ha den när han sitter i sjalen och jag tycker den var stelt sydd.
    jag tycker den är för tajt, men ändå skitlång i ärmar o ben. O min son är inte knubbig eller så. Jag ska sälja min på tradera tror jag! Det verkar ju gå bra!
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-10-12 21:59:42 följande:
    förra årets "molo kopia" overall strl.68 (ligger i fel kategori) fynd!!www.tradera.com/Bjorn_overall_fran_Lindex_-au...EJ MIN!
    en sån har jag till min minsting! Jättegosig och såååå fin! Köpte den på halva reapriset rean i januari för 65:-! Ett riktigt klipp! Helt perfekt att ha nu när det blivit kyligare! Här såg jag 5 barn på bussen idag i bävernylonoveraller, är inte det lite att ta i??!?
  • Snorky
    maggan75 skrev 2007-10-12 22:08:52 följande:
    Jag köpte den "tjejiga" med rosa hjärtan och kantband för samma pris, fick inte användning av den eftersom värmen kom så fort så jag sålde den på tradera för 150 kr på köp nu Tycker oxå det är tidigt med bävernylonoverall vad ska barnen ha på sig i vinter när det kanske är ganska många minus grader.
    ja, asså jag köpte stl 80 till min då en månad gamla bebis! Meningen var att han skulle ha den nu i höst/vinter/vår! O den är helt perfekt, går att vika upp lite så den räcker ett tag till! Men det var ju ett klipp att kunna sälja den så dyrt! Iofs händer det mig ofta på tradera att folk köper gamla ANVÄNDA kläder för mer än vad jag köpt de för! Folk är ju som galna där!
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-10-12 22:10:09 följande:
    här har det snöat och på andra ställen vet jag att tom snön legat kvar.. nu vet jag inte hur det är där du bor men jag tycket att det är riktigt kallt dock har jag inte tagit fram overallerna än utan mina barn klarar sej bra med förra årets molo kopior från halens
    ok, här i Örebro har det inte snöat något alls. Visst blåser det kallt o så, kanske är det för att jag har så mkt andra alternativ att klä mina barn i som jag tyckte det var konstigt med bävernylonoverall. De kanske inte har nåt "mitt emellan"?!?
  • Snorky
    bengke skrev 2007-10-12 22:24:44 följande:
    Blä! Gitarr-tröjan ser ut som den varit på världsturné efter två tvättar, och "unisex"-kläderna är alldeles bleka och noppiga, och de är knappt använda de heller. jätteirriterande, jag som följer alla tvättinstruktioner! tror ni det lönar sig att reklamera, eller blir allas så här? det kanske är en måndags-sändning vi har fått tag på...
    som sagt min gitarrtröja ser inte heller så himla fin ut efter 2 tvättar. Jag har gett den en chans till men ser den ännu värre ut efter nästa tvätt så kommer jag reklamera. Medans det tydligen finns många i denna tråd vars tröjor fortfarande är fina... så jag vet inte alls om det finns olika kvalitet på den?!? Jag tycker du ska testa o reklamera om du inte är nöjd.
  • Snorky
    Mollie skrev 2007-10-12 22:38:42 följande:
    Är det någon som är haj åp det här med bilder och vattenstämpel?? Måste man lägga till på varje bil dnär man lägger upp demi galleriet, det går itne att tillföra stämpel i efterhand, på de som rerdan finns i galleriet??Ang vinteroverall så har vi två overaller, en vind (lite fodrad)och en fleece med vinstopper i från Pop som vi kör med nu och tänker ha i vinter med... ä'r det för tunnt ha ha på en som ligger i vagn och åkpåse??
    Inte så länge han ligger ner är det inte för kallt. Men troligen kommer han väl vilja sitta och då blir det för kallt tycker jag. Fleece o sånt är kanon såhär års innan riktiga kylan kommit, men när det blir flera minus då behövs tjockare overall, en riktig vinteroverall.
  • Snorky
    Mollie skrev 2007-10-12 23:27:10 följande:
    Ja, det är sant, men jösses..., han kommer inte få plats i vagnen då ju! Det är og trångt som det är faktiskt... Tunnaste åkpåsen i vagnen har vi dessutom. Vad ska man satsa på för en overall då?? HAr inte ens tänkt nått längre än typ HIT känns det som, fick väl en spark i baken igår när det var -6 grader coh snö...
    vad har ni för vagn?!? Så liten kan den väl inte vara?!?
  • Snorky
    Mollie skrev 2007-10-12 23:40:22 följande:
    En Emmaljunga Duo Egde och deras egan åkpåse med teddy på insidan. Den är så smal på bredden alltså!! Han får nätt och jämnt plats, är som en kil nu ju!Dock är jag sugen på en ny vagn, en som är lit mer lättstyrd, men den ekonomin finns inte just nu...
    En sån har jag också haft... men den vagnen är ju rymlig tycker jag! Iofs hade jag allroundåkpåsen och den är nog tunnare. Men nog får du plats med en vinteroverall, den är oftast inte så mkt större så att säga...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)