• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Puh... det fanns ingenting intressant på rean! Så nu kan jag shoppa me&I-nyheter med gott samvete!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

Lindex i ett nötskal... olika regler överallt!! Det står faktiskt att man frå 10% om man har clubkort i sms:et!!! Vad har de fått det till att man ska visa upp det?!?

• Snorky

ja, den bruna bodyn finns i Örebro nu också... så den finns nog i stort sett överallt. Om den inte gått slut lika fort. Annars kryllar det av de på tradera!

• Snorky

Jag är lite trött på molnen om jag ska vara ärlig... de börjar bli som döskallarna... ÖVERALLT! Nu har ju me&I kommit med ny moln-filt också.

• Snorky

var det inte nån som sa i den här tråden att den rosa molnoverallen eventuellt inte kommer pga leveransproblem??
    om hur den ska se ut har jag hör lite olika... en del sägeratt den ska vara likadan som den tidigare fast rosa foder + kantband ist för det gröna, andra säger att fleecen ska vara rosa med vita moln... vad man ska tro på vet jag inte!

• Snorky

Har inte varit in i den här tråden på ett tag då vi haft massa annat för oss och då är det så mkt att läsa ifatt, så jag har inte orkat!

Idag var jag in på Lindex och reklamerade en röd/vit-randig stjärnbody för att luddet på stjärnan hade lossnat lite grann efter EN tvätt! Såg inte klokt ut! Men det gick bra att reklamera och ist tog jag en monsterbody! Hoho... klockren kopia på me&I! Fast jag blev glad då jag tänkt köpa den i kahki från me&I till lillkillen, men såklart var den slut... nu fick jag en annan variant, dock inte riktigt lika fin kanske, men den får duga!

• Snorky
    Bess skrev 2007-11-07 21:59:36 följande:
    Ååååhhhh molnmockasiner!! Måste bara ha!! Så imorn blir det en tur till centrum då Vet dock inte hur jag ska smussla hem dom, så sambon inte ska få hjärtinfarkt. Har lovat att inte shoppa nåt mer på en månad nu.Just det ja, luftballongerna var EjSikkeLej! Nu kommer jag oxå ihåg det. Har Lindex haft dom där ballongbyxorna länge? Jag har inte alls sett dom nämligen.Nån som vet var man kan få tag på tomtedräkt i storlek 74 eller 80?? Såg pepparkaksdräkten på Lindex, men skulle hellre vilja ha tomte.
    De byxorna med ballongmönster med moln i bildtråden har jag inte sett innan, så de borde vara nyinkomna. Men annars kom ballongmönstret i våras typ samtidigt som Ej sikke lej. Lindex kopierade ju i princip RAKT av deras mönster då. De här nya var ju inte alls lika lika Ej sikke lej som det innan, om nu inte ESL kommit med nåt som jag har missat.
  • Snorky

Jag funderar på ett par bruna molnmockisar åt min lillkille! Han har inte varit allergisk innan mot rosa, så det går nog bra!

• Snorky
    philmKarin skrev 2007-11-07 22:29:45 följande:
    Han kan ju bli homosexuell... och smitta andra barn - eller hur var det nu ?!?
    ja, det är väldigt farligt med rosa för snopparna kan ramla av också.
  • Snorky
    Majalaja skrev 2007-11-08 12:28:54 följande:
    Hihi, vad lätt man kan hetsa en hel tråd! Trodde inte det skulle bli så mycket reaktioner bara för att jag skrev om molnmockasinerna! Nu är väl halva Sverige ute och letar efter dem
    fast pratar du om moln får du ha förståelse för det Just nu råder det molnhysteri!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)