För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
Puh... det fanns ingenting intressant på rean! Så nu kan jag shoppa me&I-nyheter med gott samvete!
Puh... det fanns ingenting intressant på rean! Så nu kan jag shoppa me&I-nyheter med gott samvete!
Lindex i ett nötskal... olika regler överallt!! Det står faktiskt att man frå 10% om man har clubkort i sms:et!!! Vad har de fått det till att man ska visa upp det?!?
ja, den bruna bodyn finns i Örebro nu också... så den finns nog i stort sett överallt. Om den inte gått slut lika fort. Annars kryllar det av de på tradera!
Jag är lite trött på molnen om jag ska vara ärlig... de börjar bli som döskallarna... ÖVERALLT! Nu har ju me&I kommit med ny moln-filt också.
var det inte nån som sa i den här tråden att den rosa molnoverallen eventuellt inte kommer pga leveransproblem??
om hur den ska se ut har jag hör lite olika... en del sägeratt den ska vara likadan som den tidigare fast rosa foder + kantband ist för det gröna, andra säger att fleecen ska vara rosa med vita moln... vad man ska tro på vet jag inte!
Har inte varit in i den här tråden på ett tag då vi haft massa annat för oss och då är det så mkt att läsa ifatt, så jag har inte orkat!
Idag var jag in på Lindex och reklamerade en röd/vit-randig stjärnbody för att luddet på stjärnan hade lossnat lite grann efter EN tvätt! Såg inte klokt ut! Men det gick bra att reklamera och ist tog jag en monsterbody! Hoho... klockren kopia på me&I! Fast jag blev glad då jag tänkt köpa den i kahki från me&I till lillkillen, men såklart var den slut... nu fick jag en annan variant, dock inte riktigt lika fin kanske, men den får duga!
Jag funderar på ett par bruna molnmockisar åt min lillkille! Han har inte varit allergisk innan mot rosa, så det går nog bra!