• Snorky

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

snigelina skrev 2007-11-14 07:10:20 följande:
    Ah, tack för ditt svar!  Jag får göra ett försök! Tröjan ser verkligen urtråkig ut, trist för den var ju så fin annars..
    jo, jag vet... jag saknar den tröjan jättemkt... tyckte den var så fin. Men det verkar inte vara nån idé att köpa en ny... för de flesta verkar bli så förr eller senare.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Peak skrev 2007-11-14 11:56:49 följande:
    Hur funkar det med deras kuponger, beror det på hur mycket man handlar om man får kuponger eller ej? För jag verkar inte få alla gånger det skickas ut!
    det verkar inte finnas nåt logiskt system tyvärr vad man förstått i denna tråd. Jag handlar hur som helst mkt på Lindex, minst 3-4 plagg/mån... oftast mkt mer, o jag får kuponger varje månad i princip. + mail. Idag fick jag mail att de har 25% rabatt på bh:ar nu. 
  • Snorky
    Peak skrev 2007-11-14 12:12:10 följande:
    trist Men det kanske ligger mer i tiden nu - det skrivs ju om detta i tex vi föräldrar m.fl så det är lite hett nu, kanske bra att smida medan järnet är varmt!?
    det är så många som klagat i alla år och enda svaret är att såhär vill konsumenterna ha det
  • Snorky
    syrra skrev 2007-11-14 12:23:56 följande:
    Jag handlar varje månad på Lindex och har haft mitt bonuskort sedan i somras men jag kan inte se att jag fått några poäng det står fortfarande på 0. Är det nån som vet hur långtid det tar innan köpen registreras.
    har du kreditkortet? för det är det enda kort du kan samla poäng med. Vanliga clubkortet får man bara erbjudanden/rabattkuponger med.
  • Snorky

Jag tycker Lindex har mkt finare kläder än både hm o kappahl. Handlar nästan bara Lindex o Pop nu för tiden, o lite danskt + me&I. Jag tycker Lindex system är helt ok eftersom de är så generösa med sina kuponger. Jag tycker inte något bonussystem behöver finnas då... Men man kan ju välja om man vill ha eller inte... så de som vill ha bonus är ju bara att ni fixar betalkortet och vill ni inte handla på kredit så sätter ni in en summa o handlar för det... då får ni poäng!

• Snorky

Personalen verkar verkligen inte få lära sig mkt!! Om jag ser till hur personalen är på Lindex här i stan, o som jag grundar mina uttalanden på (har dock inte sagt att det är så överallt). För det första, hälften borde inte ens jobba i butik... sura snäsiga o otrevliga. Sen har de noll koll, men det verkar ju vara lika över hela landet eftersom de vet lika lite som oss vad de får in. Eller vi vet oftast mer pga denna tråd! Sen när det gäller deras erbjudanden tex t3b2 så har de olika bestämelser från personal till personal... de verkar bestämma saker själv! O det med clubkorten har jag aldrig råkat ut för så det ska jag inte uttala mig om, men det förvånar mig inte om det skulle vara så.

• Snorky
    Toyya skrev 2007-11-14 16:53:44 följande:
    Jag har fått för mig att de bara finns tom 110. Vet ingen som sett dem i större i alla fall, men det kan ju varit utplockat.
    jag tror de bara fanns till 110 också... vet att de inte fanns till 122 iaf. Reagerade på det när jag tog bort lappen att de inte fanns det storleksintervallet det "brukar" vara.
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-11-14 18:21:15 följande:
    De fick man väl, eller kunde man köpa dom också? Jag och en kompis fick varsin när vi handlade, om man köpte barnkläder eller hade barnet med sig. Vi har inte använt vår, tyckte inte den var så jätterolig faktiskt...
    jo, man fick de om man köpte minst 2 plagg i stjärnserien tror jag... och ville man köpa de kostade de 59:- tror jag. Men det var väl i somras de tygpåsarna kom?!? de fanns inte nu sist va?? Tror det är rätt rejält slutsålt på de, om inte nån liten håla har de.
  • Snorky

Härlig rabatt! Den kupongen ser jag framemot... om jag får en likadan vill säga, men hoppas på det!!

• Snorky

Det är mkt man inte förstår när det gäller tradera.... Bara folk bestämmt sig för att de ska ha en sak så kan de betala hur mkt som helst för grejer där. Tråkigt att det inte är lika lätt att fynda där längre, men roligt när man säljer och tjänar så pass bra som man oftast gör!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)