För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Jag tycker Lindex har mkt finare kläder än både hm o kappahl. Handlar nästan bara Lindex o Pop nu för tiden, o lite danskt + me&I. Jag tycker Lindex system är helt ok eftersom de är så generösa med sina kuponger. Jag tycker inte något bonussystem behöver finnas då... Men man kan ju välja om man vill ha eller inte... så de som vill ha bonus är ju bara att ni fixar betalkortet och vill ni inte handla på kredit så sätter ni in en summa o handlar för det... då får ni poäng!
Personalen verkar verkligen inte få lära sig mkt!! Om jag ser till hur personalen är på Lindex här i stan, o som jag grundar mina uttalanden på (har dock inte sagt att det är så överallt). För det första, hälften borde inte ens jobba i butik... sura snäsiga o otrevliga. Sen har de noll koll, men det verkar ju vara lika över hela landet eftersom de vet lika lite som oss vad de får in. Eller vi vet oftast mer pga denna tråd! Sen när det gäller deras erbjudanden tex t3b2 så har de olika bestämelser från personal till personal... de verkar bestämma saker själv!
O det med clubkorten har jag aldrig råkat ut för så det ska jag inte uttala mig om, men det förvånar mig inte om det skulle vara så.
Härlig rabatt! Den kupongen ser jag framemot... om jag får en likadan vill säga, men hoppas på det!!
Det är mkt man inte förstår när det gäller tradera.... Bara folk bestämmt sig för att de ska ha en sak så kan de betala hur mkt som helst för grejer där. Tråkigt att det inte är lika lätt att fynda där längre, men roligt när man säljer och tjänar så pass bra som man oftast gör!