Inlägg från: milimina |Visa alla inlägg
  • milimina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Snorky skrev 2007-10-09 22:17:14 följande:
    jovisst är det snyggt utan, men användningstiden blir ju mkt kortare då. Sen stör jag mig någe enormt om benen är för långa, eftersom jag vill använda de redan nu! De går ju inte direkt att vika upp heller då de är vida. Om man har resår i i början så kan man ju ta ut den sen när benen är mer lagom, för då antar jag att de kommer se korta ut ist om man har resåren kvar.
    hehe, det såklart fast jag har handlat en hel del tröjor som är tänkta att passa till och de är alldeles för stora nu så det gör inget att jag får vänta. den som väntar på nåt gott

(men jag funderar allvarligt på att köpa ett par till i storleken större! )
  • milimina
    Snorky skrev 2007-10-09 23:21:21 följande:
    ja, jag menade generellt nu o inte enbart i könsfrågan. Men jag vet en hel del som enbart har flickor o kännt som dig. Fast konstigt nog har jag inte stött på nån med bara pojkar som inte önskat sig en flicka... det har kanske att göra med att man är tjej själv?? Men samtidigt känns det inte superviktigt för mig heller... men det skulle vara kul, o jag jag förnekar inte att jag vill ha en tjej! För vissa är det ju tabu att önska sig ett visst kön.
    ja det tror jag, att det handlar om identifikation. innan jag blev gravid önskade jag mej en tjej, jag visste ju inte hur pojkar funkade men så fort det blev ett plus på stickan så kände jag att det inte spelar nån som helst roll, och någon vecka senare "visste" jag att det var en pojke. då insåg jag att jag ju längtade efter just en liten pojke! lustigt det där

i makens släkt "kan" de bara pojkar. de har fått till två tjejer på tre generationer så jag är tveksam till om det ens finns några x-spermier hos dem hahaha

ibland kan jag tycka det är trist att inte få handla fina klänningar osv, speciellt nu när det finns såå mycket fint på t ex lindex, men jag handlar till min guddotter och kompisens dotter istället. tur att de fick tjejer
  • milimina

ja alltså skulle vi nu få en tjej så skulle den ungen bli så fruktansvärt bortskämd att det inte finns!! makens kusiner har bara pojkar och ska inte ha fler barn, svärfars bio-barn har också bara pojkar och ska inte ha fler barn, så alla liksom hoppas på att vi ska kläcka en flicka. jag både vill och inte vill, är lite rädd för att det kommer bli för mycket stoj kring det isåfall. men vi får väl se om det händer

sorry för ot!

• milimina

snigelina,
    jo jag tycker det låter hemskt. och i vårt fall skulle det även kännas hemskt mot alla pojkarna, som kommit innan. det är lite därför jag skulle tycka att det var jobbigt - men kanske tar jag ut problemen i förskott. det finns ju inget som säger att det kommer bli så

• milimina

junior hade 50 länge... fast eftersom det var sommar och han är varm av sej bodde han mest i blöjbyxor så det gjorde inget att vi inte hade massor av kläder i 50. han har egentligen haft alla storlekar rätt länge, mer än ett par veckor iallafall som en del skriver här på fl att deras bebisar hade

• milimina

solida,
    slipover är gulligt på småpojkar tycker jag junior har haft både med skjorta och med body under. han har haft sina hängselbyxor på kalas också (finns bild i galleriet), fast egentligen tar jag något jag tycker är fint på honom bara. och med alla snygga kläder vi hittat på senaste tiden är ju det ganska lätt

h&m har en slipover som är brun- och orangerutig med flera byxor som passar till. jag är sucker för retrofärger så jag har en, såklart

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)