För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

(men jag funderar allvarligt på att köpa ett par till i storleken större!

ja alltså skulle vi nu få en tjej så skulle den ungen bli så fruktansvärt bortskämd att det inte finns!! makens kusiner har bara pojkar och ska inte ha fler barn, svärfars bio-barn har också bara pojkar och ska inte ha fler barn, så alla liksom hoppas på att vi ska kläcka en flicka. jag både vill och inte vill, är lite rädd för att det kommer bli för mycket stoj kring det isåfall. men vi får väl se om det händer
sorry för ot!
snigelina,
jo jag tycker det låter hemskt. och i vårt fall skulle det även kännas hemskt mot alla pojkarna, som kommit innan. det är lite därför jag skulle tycka att det var jobbigt - men kanske tar jag ut problemen i förskott. det finns ju inget som säger att det kommer bli så
junior hade 50 länge... fast eftersom det var sommar och han är varm av sej bodde han mest i blöjbyxor så det gjorde inget att vi inte hade massor av kläder i 50. han har egentligen haft alla storlekar rätt länge, mer än ett par veckor iallafall som en del skriver här på fl att deras bebisar hade
solida,
slipover är gulligt på småpojkar tycker jag junior har haft både med skjorta och med body under. han har haft sina hängselbyxor på kalas också (finns bild i galleriet), fast egentligen tar jag något jag tycker är fint på honom bara. och med alla snygga kläder vi hittat på senaste tiden är ju det ganska lätt
h&m har en slipover som är brun- och orangerutig med flera byxor som passar till. jag är sucker för retrofärger så jag har en, såklart
det fanns ju rutiga snickisar på kappahl som är helt underbara tyvärr bara upp till 80 så jag köpte inga. lindex har väl också såna nu?
jag köpte djurtunikan (som ska sys om till tröja) och snigeltröjan idag, är så nöjd! djurtunikan är ju hur fin som helst, synd att det inte finns fler plagg i det tyget.
jag är liksom nöjd med de vi har, orka byta. tycker dessutom det är bättre med en renodlad bildtråd för det är enklare att hitta då.