Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

lollypop skrev 2007-11-11 19:34:12 följande:
    Sen är det ju en del rea i andra butiker också!Po.p hade fin rea sist jag var där!
    Låter ju ganska bra det! Shoppingsugen är man ju alltid.
  • lillronya
    Majalaja skrev 2007-11-18 00:21:47 följande:
    Den är verkligen beroendeframkallande, den här tråden. Har aldrig handlat så mycket på Lindex som de senaste månaderna...på mitt Lindex känner de till att deras kläder diskuteras ingående på nätet (jag har skvallrat) och när jag sa att typ halva Göteborg letade efter molnmockisarna för någon vecka sen fick jag kommentaren att "vad bra, då skickar de hit farmödrarna sen, för här brukar det alltid finnas lite kvar". Och berättade hur många som fått i uppdrag att köpa molnoveraller, bodys etc från sina barn i andra städer. Lite coolt! Ingen mer vars man börjar bli irriterad på allt shoppande? Min tycker att det börjar räcka med moln- och djurbodysar nu...ja med kläder över huvud taget...är lite ledsen över att min kille börjar komma upp i 80-86, då räcker ju kläderna så läääänge. Hur ska jag då kunna motivera att jag handlar nytt?
    Min man säger: Handla du, bara pengarna räcker till det se ska. Men, snälla, diskutera inte alla kläderna med mej!!
    Så tur ni finns här så man kan diskutera här istället.
    Nackdelen här är att de flesta verkar ha ganska små barn. Jag har ju även lite äldre barn. Skulle behövas lite inspiration även till de inköpen.
  • lillronya
    lollypop skrev 2007-11-18 09:36:50 följande:
    Jag har också äldre barn!Två killar på 9 resp. 10 år.Så du är inte ensam...
    Ja just det! Och handlar på samma Lindex också, väl? Kanske ska ta en fika på Väla?
  • lillronya
    lollypop skrev 2007-11-18 09:53:16 följande:
    Absolut
    Ja det gör vi. Måste bara invänta lite pengar att göra av med där.
  • lillronya
    softsofie skrev 2007-11-18 10:16:40 följande:
    så där ju nu finns mina inköp i bildtråden.på bilden saknas ett tunika set med bruna,orangea ringar och ugglebodyn.
    Massa fint!!! Blir så suuuugen!!
  • lillronya

Attans! Jag har inte fått nån kupong och imorgon bär det av mot Lindex. Jaja. Får väl den en annan gång och då får jag ju köra en gång till.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)