Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Lopi skrev 2007-11-21 21:01:36 följande:
    Har jag missförstått något eller finns snigelbodyn även i lila/grön och inte bara brun/orange?
    Den lila finns i bildtråden på min tös med hängslejeans.
    miniGrynet skrev 2007-11-21 21:43:06 följande:
    JA, vi med! Blev jättebesviken, hon hann ha dom på sig ca 20 min idag innan vi gick hemifrån, och dom knäppte upp sig 2 ggr i alla fall. Och då är dom byxorna ändå stora på henne, så det är inte för att dom är tighta! Vi bytte byxor för dom kunde hon inte ha, tänkte höra med er här i tråden nu på kvällen och så såg jag ditt inlägg. Kanske ska reklameras!
    Anjelins gör också så. Imorgon tänker jag sy ihop de i grenen. Ändå enklare att ta av brallorna vid blöjbyte...
  • lillronya
    miniGrynet skrev 2007-11-21 23:01:08 följande:
    Ja, jag har då ingen lust att behöva sy ihop byxorna själv... känns lite tråkigt att ett par jeans för 180 kr inte ska fungera ifrån början. Men vill man ha dom kvar såklart det är en bra lösning!
    JA, jag vill att hon ska ha hängslebyxorna. De är ju så söta. Så det får nog bli så. Ifs kanske man skulle gå och få lite rabatt eller nåt först.....
  • lillronya
    mammamaj skrev 2007-11-21 23:46:55 följande:
    oh imorgon öppnar en helt ny lindex butik här i stan ! ok de har funnits förut men i mogon har de premiär för sin nyöppnade renoverade i nya lokaler må¨ste nog handla lite när man får sån fin rabatt handla för 300 o få 100 i rabatt ! ha de nå fint ni kan tipsa om?? till en kille i storlek 98-104 (o det spelar ju ingen roll om det är på tjej eller kill sidan, bara en kille kan ha det!)
    Åh vad roligt. Tyvärr har jag inga tips att ge. Shoppa gärnet bara!
  • lillronya

Tja, jag får nog ändå lämna tillbaka hängslejeansen. Som någon sa, byxor för det priset ska ju hålla mer än en dag iaf.
    Någon som vet några andra hängslejeans istället? H&M kanske.....

• lillronya
    lilllinda skrev 2007-11-22 09:39:27 följande:
    Po.p har som är jättebra!
    Lite andra priser där kanske? Någon som har en bild på de?
  • lillronya

Hahahaha.. Det är min 13åring i korta frisyren. Min 10åring, som har det långa håret på bilden, har just då klippt av 30! cm av sitt hår. Gissa hur långt det var innan. Hon tycker att hon blev jättefin. Tycker jag med såklart!

• lillronya
    Snorky skrev 2007-11-22 11:40:42 följande:
    jo, de är väl en aning dyrare, men andrahandsvärdet är ju också bra. Så det beror på hur man ser på det.
    Hur ser de ut då? För jag tycker att de på Lindex var så häftiga med den typen av fickor och så. "Vanliga" hängslejeans har vi ju....
  • lillronya
    lilllinda skrev 2007-11-23 10:30:03 följande:
    Glömde texten, men bilden jag la in- förlåt att jag anv denna tråden o inte bildtråden- är på po.ps hängslejeans.
    Tack för att du la in bild! Men jag tycker nog att Lindexjeansen är så mycket snyggare att det får bli en liten söm i grenen iaf....

Häromdagen fick jag mitt Lindex-kort och med det en rabattkupong. La undan det och plockade fram det idag igen. Det står att kupongen ska utnyttjas inom 14 dagar. Står inget datum varken på kupongen eller i brevet. Hur sjutton vet jag om det gått 14 dagar?? Tips?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)