Här är en till som mått fruktansvärt dåligt, jag har fött 3barn tidigare och aldrig mått dåligt då så därför har jag också tyckt att det har varit lite väl mycket larv från väntande mammor. NU fick jag igen för det, har mått så fruktansvärt dåligt att jag trott att jag faktiskt också hade influensa ovanpå graviditetsbesvären. Jag var till och med på vårdcentralen och tog prover, alla var bra. Dagen efter var jag hos min privatläkare och gjorde UL och sa att - Jag mår så dåligt att det måste vara en hel hög därinne! Hon sa att -Ja, nu när du säger det......jag ser 2 hjärtan och 2 gulesäckar. Jag skrattade och grät samtidigt.
Min man höll sig däremot för skratt, vi hade tänkt att skaffa 1 liten sladdis nu när våra 5 barn växt upp och klarar sig själva mer och mer. Efter att ha haft 5 barn på heltid med 1½års mellanrum så hade det varit skönt med 1 att rå om. Nåväl, jag har haft flera MF och törs inte ropa hej riktigt ännu, annars börjar jag faktiskt vänja mig vid tanken på 2. Det kan vara skönt för dem att ha varandra när alla andra syskon är så stora.
Är i v11 nu och hoppas att några veckor till ska flyga iväg snabbt så man kommer över den värsta MF risken.