• Lilja84

Didriksson overall

Tänkte beställa en overall från http://www.trixis.se/ och undrar ett par saker .

Har du handlat från sidan , är dom bra, snabb leverans och om det är något problem går det att komma fram till dom utan större problem och få respons .

Hur är strl på overallen , alltså små ,stora eller lagom .

Overallen i sig  , hur gäller tvättråden ? .

• Svar på tråden Didriksson overall
  • ruffe4

Sidan du länkade fanns bara 2 att välja på, kolla didriksons hemsida det finns massor av färger o modeller

• LillaÄrtan

Jag säger tvätom!

Min dotter är 81cm lång.. Eller ja, kort.
    Köpte strl 90 åt henne då 80 satt perfekt, men dem ska ju kunna växa i overallen + att man ska kunna få in kläder under om det skulle behövas. Och ÄN är det ju inte dax för vinteroverallen!

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LillaÄrtan

Team Sportia & Intersport säljer dessa Overaller vet jag

~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • Underbaraälskade

Hade en didriksson till dottern förra året och den var super så det blev en sånn i år me tyvär har ju dom lite konstiga storlekar (har ingen 86a så det blev en i st 90 den är lite stor för henne speciellt i längden men har en i st 80 som hon ska få ha nu i början och sen när det ska rymmas mer under får hon ta den större ja den sitter rätt bra fast den är lite lång då den har resår i midjan.... 

Stolt mamma till Alva
Svar på tråden Didriksson overall