Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Jag har lagt upp bilderna som jag tog igår (de som är värd att spara iaf!) i min blogg. Skickar gärna men säg till i så fall!!!
Jag har lagt upp bilderna som jag tog igår (de som är värd att spara iaf!) i min blogg. Skickar gärna men säg till i så fall!!!
bianca - du kan inte komma hit och lära K hur man gör när man sover
(Är bara lite avis på dig Bianca) Vad skönt det lät, skulle jag ju oxå skriva
Bianca och Sole - Klara fick (smaka) gröt igårkväll för första gången så än kanske det inte gett resultat
Klara hälsar att misslyckad potatismos (mer klister än puré) är INTE gott... Klöäks sa hon och spottade ut allt i munnen och sedan ville hon inte ha mer
Hellur - Styrkekramar till dig och krya på dig kram till W!
Plutten - Nä, det är inte bara Dan som är virrig! Och jag är som du, K behöver bara sucka lite så är jag klarvaken och "redo för utryckning" För att Wille ska vakna måste jag lägga en gallskrikande Klara på magen på honom för att han ska komma till sans
inatt har jag fått sova riktigt bra, så jag känner mig nästan utvilad! Så det ska jag och Klara fira med en långpromenad i solskenet
Nån som vill följa med?
Bianca - Har precis kommit hem igen efter promenaden, kom på att jag har mammagrupp 13.00 så jag passade på att ta promenaden innan det...
Grattis fina Ida på namnsdagen! (passar på att gratta mig själv oxå )
Hellur - Ojdå! Krama W en stor krya på dig kram från mig! Hoppas så han snabbt blir bättre nu när har fått penicillin
Bianca - Lider så med dig! Hoppas oxå att A hittar tillbaka till sin braiga sovrytm å det snaraste!!! Lite simning idag så blir han nog trött i natt ska du se
Känns som om det var länge sedan jag skrev nått här... nåja, har läst i alla fall! Jag har troligtvis fått en inflamation i tummen(telefonkonsultering av "min" sjukgymnast ), har insett hur mycket tummen används! Att byta blöja på K är sååå mycket svårare, och att knäppa alla knappar som babykläder har är en PLÅGA! *aj*