• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

attans jag var inte först!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    sofffy
    jobbigt att hon påverkas så mkt av tänderna!
    jag fick ett tips att ha flytande alvedon på tandköttet, det bedövar lite!

emma
    jag vll också läsa din blogg!

i em
    nu är vi 12 pers, får vi plats eller ska vi vara hemma hos tex mig?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

tycker vi möts där kl 13.30 och så får vi se!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Ginger
    jag hade åkt, det är inte alla dar man blir bjuden på solsemester!  Klart du kommer längta jättemkt efter J men som sagt det är ju trevligt att få en veckas semester också

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Hellur det är den silvriga barnkammarboken swe pratar om, den har vi också hemma. igår köpte jag den vita med sånger, rim och ramsor för de minsta, tex "liten båt", "vargasången", mm

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Ginger
    kom på nu att iv skulle messat vart vi var någonstans, nu bytte vi inte ställe så det kankse inte gjorde något ...?

ABC
    de säger ju att när barnen självmant vänder sig så ska man låta dem vara, så det är ingen fara att han vänder sig nu! Dessutom är väl risken att det skulle hända nåt nu rätt mnimal...

Swe och plutten

lovar att maila kort!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

V skrattar inte alls sådär, det är inte ens ett riktigt skratt han har om man jämför med den bebisen, han kanske tycker vi är tråkiga?

Vivs
    vilken fin lägenhet - och vilken utsikt!!!

Hellur, Swe och Plutten mm
    har mailat bilder till er, bla världens sötaste kort på Freddy o Alvin när de kramas

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Björklöv
    ja gröt och även ersättning verkar ju funka för många bebisar, Klara äter väl gröt nu eller hur? kanske ska ni ge det till henne som kvällsmål?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Verkar vara många barn som är sjuka nu, höstförkylningarna som sätter in?

Hellur, Bianca och Lillen, hoppas de mår bra snart!

Var det träff imorgon torsdag?
    Jag tänkte gå på Fiskispass kl 10.30 i Hornstull, var det någon mer än Hellur som vill haka på?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Hellur
    Stackars lilla W som är sjuk! Hittade detta om feber på Growingpeople http://www.growingpeople.se/templates/Page.aspx?id=2555&epslanguage=EN

Ginger
    jag förstår att det är svårt att bestämma hur du ska göra, så himla typiskt manligt att bara anta att de kan åka på sin goolfresa utan barn!
    Hoppas du kan komma på någon lösning som känns bra för dig!

Apropå problem med saker som krockar så har vi ett:
    Min lillasyster gifter sig i juni nästa år och då ska jag och L vara värdpar. Hon gifter sig den 14 juni. Den 7 juni OCH den 14 juni gifter sig Lasses bästa kompis och där ska ha vara best man. Anledningen till att de har 2 bröllop är att han är indier så det svenska bröllopet är den 7e och det indiska den 14e.
    Det indiska krockar ju med min systers bröllop och jag tycker han får vara best man på ett av bröllopen och sen komma med på min systers och vara värdpar med mig. Vara värdpar har han redan tackat ja till. Det låter på honom att han tycker han borde vara med på sin kompis båda bröllop men det anser inte jag alls!
    Vad tycker ni?

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6