• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

halloj!

nu ska V få lunch och sen ska jag ut och powerwalka i solen och få lite motion!

Vivs
    J är så tidig med allt, kul!

sitter och försöker boka resa i februari emn det är ju proppfullt *suck*
    dock verkar det som vikan få nåt i slutet av januari och en månad framåt. en månad minst vill vi vara borta iallafall så jag ser fram emot att få tips och råd av er bianca och Lillie!
    har ju rest mkt i asien men inte med barn så det blir ju en ny erfarenhet

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

halloj!

kan tyvärr inte följa med på bio på onsdag, ska luncha med någr gamla kursare.

förresten är det nån spm varit i Sydafrika? vi funderar på det nu istället för Thailand...

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

godmorgon!

ska vi ses på Dieselverksataden eller ovanför Willys idag?

Lillen
    tack för input, ha ockås hört superbra om Sydafrika! Fast det rä ju mer upplevelseland ju och sitta en dag i bil är kanske inte en hit för en 11-månaders... jag vill jäteegärna dit men röstar nog på Thailand i vinter

zul
    grattis till stipendium!

frill
    du kan länka mig om du vill

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    plutten
    ska vi gå eller ta bussen tillsammans från skanstull?

swe
    om man vill gå, hur går man lättast då? tar man båten över till hammarbyhamnen?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    swe
    nu fattar jag ingenting, du bor ju i Sickla?? kommer du vara på söder först? såklart går jag jättegärna med dig ändå ju V håller precis på att somna in nu ch sen ska han äta lite lunch så jag vet inte om jag hinner till kl 11...
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

vi hinner, han åt precis och jag ska hoppa in i duschen!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

ska vi träffas kl 11? träffen är ju halv två!
    vill bara dubbelkolla

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

tack själva, det var jättetrevligt!
    känner mig jättetrött och hängig, hoppas jag inte blir sjuk nu

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    zul
    trevligt med spontanmiddag, sånt finns det för lite tid av i livet!

plutten
    jobbigt att han vaknar så tidigt! funkar det inte med att han kan somna om med tex nappen? V (sjusovaren ni vet ) vaknar numera nån eller ett apr gågner per natt (nåt utvecklingssprång?) och då somnar han om direkt så fort man stopapr in nappen.
    men pplutten har väl hållt på så ett par veckor minst va? Funkar det att du är uppe med honom tills Dan går upp för att fixa sig till jobbet och ni då kan byta av?

jag känner mig för övrigt lite snorig idag så jag skulle inte springa maran eller nåt iallafall, ha ha!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

åh skrev ett långt inlägg som försvann!

hoppas verkligen i alla med sömnproblem får bukt med det och att det bara är en fas!

abc
    trist att det blev sånt avfall på bion, hade gärna gått om inte mina kursare ändrat dag för lunch, men går gärna en annan gång!

idag ska jag laga lunch till V själv, det blir fiskgryta med sötpotatis

vår kyl har börjat läcka vatten, det är en pöl rätt ofta framför grönsakslådan, hoppas den inte bestämmer sig för att gå sönder nu! *suck*

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6