• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Plutten - Vad tragiskt! Förstår att du har haft svårt att sova.

Sole - Stackars V! Magsjuka är inte roligt. Hoppas det går över fort. Krya på dig V.

Zul - Du är som sagt bara normal, skulle tänka likadant. A kommer få det jätte bra med pappa några dagar och du en välförtjänt tid att vara för dig själv.

Blir det något fika idag? SKa bort på sen em, shoppa med en kompis, men hinner träffas innan. Beror lite på var och när.

• Hellur

Plutten - Du blev jättefin i håret!

Kommer inte till Sickla idag, blir en sån omväg då vi ska till stan i em.

• Hellur

Någon som har ABC08 nummer? Hon skrev att hon är på väg. Har inte det.

• Hellur

Pippil8 - Skönt att febern har sjunkit, hoppas den är helt borta snart. Skulle gett W febernedsättande om han var kinkig och hängig, om han var "normal" skulle jag inte gett utan vätat till natten. Men är svårt, kan ju vända rätt snabbt.

Frill och ABC08 - Söder skulle passa bättre för oss. Men har haft lite bajsinsidenter här och har precis fått i mig lite mat själv så det blir för stressigt.

I eftermiddag ska jag ut och shoppa! E möter upp i stan och tar hem W. Måste verkligen ha lite nya kläder, går runt i samma få trasor hela dagarna. Vill ha ett par nya skor/stövlar samt lite partykläder. Hoppas jag hittar massor av fint

• Hellur

Nu är jag hemma igen efter en eftermiddag på stan med en kompis. Hittade lite kläder, bl a två tröjor jag kan ha på fredag, vet redan vilken av dem jag ska ha på mig på fredag

Sole - Hoppas V blir bättre under natten. Skönt att han fått i sig ordentligt med vätskeersättning.

Frill och ABC - Vad kulterella ni varit. Roligt att göra något såndant spontant.

Nu är jag urless på att ha varit hemma, har bara blivit så de senaste dagarna. Har ett otroligt behov av socialt umgänge. Några som vill träffas i morgon eftermiddag?

Träff onsdag em:
    Hellur

• Hellur

Sole - Du hann före. Aj då, stackars lilla V! Lider så med honom, och med er.
    W har inte haft magsjuka ännu, peppar peppar, bävar inför den dagen.

• Hellur

halloy!

Har inte hunnit läsa ikapp ännu, men blir det någon träff idag?

De kommer och putsar våra fönster någon gång mellan 12 och 13. Därefter kan vi.
    Vet inte hur många vi blir, men ni är välkomna hit om ni vill.

• Hellur

Vid närmare eftertanke är det nog inte någon bra idé att vara här idag. Tänkte inte på att det nu ligger gardiner och står blommor överallt.
    Får bli hos någon annan, eller på stan. Föredrar dock hemma hos någon, om någon kan tänka sig. Hur som helst kommer vi när de är klara här.

Pippil8 - Huh, vad jobbigt! Stackars lilla E. Hoppas ni fått tid på vc nu under fm.

Sole - Skönt att det går åt rätt håll.
    Har du aldrig varit magsjuk? Var glad för det. Det är verkligen hemskt, jag är verkligen rädd för att bli det.

Här har vi en till som beter sig annorlunda på nätterna. Känns som vi hamnat i nattmat träsket. W vaknar allt mellan 23:30-01:00 och han är då jätte hungrig, slukar mer än han gör på dagarna och innan han går och lägger sig. Kan även vara väldigt svår sövd därefter. Vad är det här? Är det vi som "skämt" bort genom att ha gett mat då eller är det en fas han är i?

• Hellur

Frill - Vi kommer! Fast blir nog framåt 13:30-14:00 tiden. Roligt!

• Hellur

God morgon!

Sitter här helt förvånad, W sover! Han brukar aldrig sova så här tidigt på fm. Deckade vid 9 redan, brukar inte somna förrän 10-10.30 tiden. Så går det när man är envis och vill gå upp tidigt fast man är jätte trött...

Pippil8 - Vilken jobbig dag ni hade igår. Hoppas E mår bättre snart och att antibiotikan börjat värka redan.

Zul - Åhhh vilken lyxlunch. Vad mysigt! Det måste vi göra någon gång. Jag är med

Frill, Swe och Plutten - Tack för igår. Gott och trevligt, som vanligt.
    Plutten - Det kändes som jag också precis hade komit när jag gick. Långa fikastunder rules

Idag ska vi på mammagrupp på bvc, annars blir det nog att lata hemma. Blir seg av vädret, vill bara krypa upp i soffan, ska nog passa på medans W sover.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6