• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

J79 - Vi kommer, men lite senare, W sover fortfarande och han ska äta när han vaknar. Har ditt nummer så ringer när vi åker, är det ok?

• Hellur

Tack för idag tjejer! Och tack J79 för gästfriheten och fikat. Ni har en fin lägenhet, och välstädad. W gillade att gunga, hade ett leende på läpparna hela tiden. Nu sover han i vagnen. Fortfarande!!! Somnade vid strax efter 16 och sover än i vagnen. Man blir trött av att fika och leka

• Hellur

Lillie - Kan närsom i morgon. Men kanske runt 13:30 tiden?

Vart ska vi ses? Dieselverkstan är inte det mysigaste men då får vi plats med alla barnvagnar. Har även varit uppe på Andys i Magasinet (samma byggnad som Willys, Systemet) det är stort där men kan vara stojigt då det är en hel del äldre barn som leker så kanske kan bli jobbigt.

Pippil8
    Zul
    Frill
    sole
    Hellur
    Lillie74

• Hellur

God morgon!

Dieselverkstan tycker jag också blir bäst.

Fika Sickla på Dieselverkstan tisdag kl 13.30:

Pippil8
    Zul
    Frill
    sole
    Hellur
    Lillie74
    Swe

Zul - Grattis til stipendiet!

• Hellur

Fika Sickla på Dieselverkstan tisdag kl 13.30:

Pippil8
    Zul
    Frill
    sole
    Hellur
    Lillie74
    Swe
    Plutten

• Hellur

Tack för fikat idag, lika trevlig som vanligt.

Bianca - Nä, du är inte fåndig. Är bara positivt att du saknar M.

Sole - Hoppas det är övergående så du inte blir sjuk.

Även jag hoppar bion i morgon. Sorry. Ska träffa några kompisar som jag ej sett på ett tag.

• Hellur

ABC08 - Har inboxat Gingers nummer till dig!

• Hellur

Swe - Du får sova när han är 15 och tycker att man ska sova bort dagen Skoja bara. Inte roligt när de inte sover bra på nätterna. Är helt slut efter sådana nätter. Undrar också när jag ska få SOVA.

Trist med alla som har sömnproblem! Hoppas allt ordnar upp sig snart.

Även jag kan tänka mig att hänga i morgon. Har ju inget liv

ABC - Ja trist att det inte blev någon bio. Men det blir fler tillfällen. Eller så får vi göra som Swe skrev, träffas och ha bio hemma hos någon.

• Hellur

Halloy tjejer!

Oj vad det har skrivits i dag Får ta igen det lite senare, är mitt uppei Greys nu (reklam för tillfället).

Men fick meddelandet att det är träff hos Swe i morgon. Roligt! Vi kommer som sagt.

Swe - Ska man ta med sig mat eller kommer vi handla något tillsammans och laga? Tänkte eftersom det är lunchtid. Ni kanske redan bestämt nåt, men är lite att ta igen så är enklare att fråga

• Hellur

Jag igen... ser nu att några av er ska handla imorgon. Vill ni ha hjälp? Tar bilen, så om "bärhjälp" behövs kan jag ta maten, fast det ska ju inte storhandlas.
    När kommer ni vara hos Swe, ca? Så jag vet när jag kan vara där.

Såg även att det blir tomatsoppa, låter super! Vill bara lägga till att jag inte äter skaldjur, säg till om det ställer till det.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6