Inlägg från: Ginger6 |Visa alla inlägg
  • Ginger6

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Utekväll
    det står ju mellan den 13e och den 26e nu, skriver upp alla namn och sen får var och en skriva det datum som passar bäst!

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan
    Hellur
    bianca2
    Swe
    J79
    Lillie74
    ABC08
    Zul
    Pippil8
    Frill
    Sofffy
    Vivs
    Lillenlillen
    TH
    Emma3
    Björklöv

• Ginger6

Plutten, jag kommer inte in på din sida
    Så här ser JOntes matdag ut ungefär:

06.30 ersättning 200 Ml
    10.00 Gröt
    13.00 En burk puré
    15-16-tiden en burk fruktpuré
    18.00 En burk puré igen
    19.00 Välling 200 ML
    19.30 ZZzzzz

• Ginger6

Synd Hellur! Krya på er så ses vi nästa sångstund.

• Ginger6

Nu har jag också Facebookat mig

• Ginger6

Krya på dig Hellur, o tack för idag ABC. DEt var mysigt med sångstund...även om Jonathan ville somna mitt i den Skön promenad i det fina vädret också. Nu ska jag slita mig från FL o FB och viiila medans älsklingen sover

• Ginger6

Roligt initiativ Swe!! Jag vill gärna följa med. Hörde av Plutten att ni satt i Skrapan idag, hoppas ni hade trevligt. Vi letade febrilt efter en gåstol och hittade slutligen en på Babyproffsen men då hade jag tappat lusten och tyckte att det var onödigt....men jag vet inte, kanske får nya krafter imorn Sorgligt med amningen fRILL O pLUTTEN, förstår er precis, själv blev jag ju dissad efter 4 mån. Men man vänjer sig och snart ät det skönt att ge annat.
    Murgrönan vi ger gröt andra målet istället, kl 10 på fm och så får J middag, puré det sista på kvällen innan vällingen. Kul med Kanarieöarna o att det gick bra, stärkande för mig som ska åka dit om 4 veckor!

BARNVAGNSSOPPA 3/10 (Stadsteatern, 160 kronor)
    Swe
    Frill
    bianca2
    ABC08
    sole
    Hellur
    Lillie74
    Murgrönan
    Ginger

• Ginger6

Nnääää va tråkigt med den 26e! Jag som va så sugen på detta!! Men men, jag åker till Kanarieöarna den 27de o vet inte vilken tid men jag tror inte jag kan följa med. Buhuuu!
    Kul att A gillar din mat Pluttmor. Jag gjorde torsk o potatis till Jonte häromdagen, han hulkade sig o fick kvälvningar o höll på och sen när han fick burkmat så sa han MMmmmmmm.....
    Jag träffas också gärna imorn i Skrapan!

Träff imorgon
    jag är sugen på att se Skrapan , den öppnade ju i torsdags så vad sägs om fika där kl 13?
    Träff Tisdag:
    Hellur
    Sole
    Frill
    bianca2
    ABC08
    Ginger

• Ginger6

Vad roligt att det händer så mycket Vivs, J79 o Murgrönan....Brudarna verkar va snabbast...bortsett från Alvin Min lilla älskling rör sig inte ur fläcken, men han har ju några kilon att dra runt. Hehe.
    Tack för mysig Skrap-fika idag o träningspass Lillie o Filippa!
    Måste säga världens läskigaste grej när jag gick hem från tvärbanan gick en tjej med en liten kille i våran ålder...(barnens alltså) bakom mig. Rätt vad det är vrålar mamman till förskräckligt och jag hör dunsen när hennes lille trillar ur vagnen o slår huvet i asfalten!! SÅÅÅ hemskt!! Mamman bröt ihop och jag försökte hjälpa henne. Det verkade ha gått bra trots allt. Jag bröt ihop när jag kom hem. Buhuuu! Spänn fast era älsklingar!!!
    KRAM

• Ginger6

Halloj tjejer! Hoppas helgen varit bra! Det var min, världens roligaste 30-årsfest fram till 03.30...puh! Fortfarande sliten, men älsklingen sköter sig. SKönt! Jag tror att jag har ombestämt mig när det gäller resan...vi stannar nog hemma allihop trots allt. Ingen av oss e sugna på att åka så varför ska vi?! I alla fall....i så fall kan jag ju hänga med på utekväll!! Har inte läst tillbaka så långt men fattar att Kvarnen e bokad. Det går nog att släng in en person till Bianca, eller vad tror du? ROligt!Tack för att du fixat med bokning. Kul också med teater på onsdag!

• Ginger6

Roligt Bianca, jobbigt med dålig sovnatt. Hoppas dagen blir lugn!
    Vore kul att träffa er imorn men jag hoppar nog, har så mycket att fixa med, men gulligt med gästfriheten Sole!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6