Halloj! Oj vad det fixas och donas mycket...och skrivs i tråden! Plutten du är mig en pysslig tjej av rang!! Jag får ågren och fattar inte hur ni hinner...Lyxigt värre Zul, låter supergott! MEn åååhh va trist med E Pippi, hoppas allt kommer gå bra. Har också gjort sånt där kiss-prov med sticka och ultraljud och röntgen av magen på lilleman, inte kul, men skönt att utesluta massa sjukdomar! Jonathan är helt vild i hoppgungan och numera vill han bara gå och gå genom att hålla mig i fingrarna. Men i övrigt förflyttar han sig inget, tror han kommer göra en "Irma" plutten. Tror också han har massa frustration för han är extremt gnällig tycker jag, tröttnar på alla leksaker på en halv sekund och vill inte sitta still, morr! Därav kan jag typ aldrig läsa eller skriva här, men nu hoppar han som sagt....
Kontanter?! Är det till Kvarnen eller? Jag förstår inte...Men vilken tid är middagen imorn och igen...ska vi ta en drink innan? kanske enklast i så fall att ta den med på Kvarnen? Ska bli jätteskoj!