Inlägg från: Plutten forever |Visa alla inlägg
  • Plutten forever

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Jag igen... Glömde säga Tack TH, ja - ögonen är underbara! Bild nr 4 är min favvo.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Plutten forever

Swe: Ja, gud vad snällt! Har du den fortfarande hos dig? I så fall får du jättegärna komma hit med kameran och dina clownkunskaper (för att få A att sitta still och skratta)

Tomtedräkt... nej, det har jag inte men jag kan tänka mig att det kommer börja säljas ganska snart i typ alla affärer som säljer bebiskläder. Gud vad jag skrattde åt att du skrev att dräkten inte skulle vara till dig

• Plutten forever

Pippil8: Det är i vårt sovrum precis vid fönsret, kl 1 ungefär - dagsljus alltså. Och en lampa för att få lite mer ljus.  Utan blixt.

Swe: ja, du kan vara tomtemor och Freddy lilla tomtenissen! vad sött!

• Plutten forever

Lillen: men bilderna kan ju bli fina även om hon inte skrattar? Jag tycker att mina blev rätt fina trots att han bra gör en enda min hela tiden. Men jag ska som sagt försöka igen. Det är ju TYPISKT att han vägrar le/skratta när jag riggat värsta fotostudion och klätt ut honom till Dan -66. Jag menar med tanke på att ha nästan alltid ler så fort en kamera dyker upp!

Det som "gäller" imorgon är att de som hinner tar en fördrink på Ljunggrens kl 18.30. De som vill möter mig och TH vid Skanstull kl 19 och går därifrån till Kvarnen. Och en tredje kategori kommer direkt till Kvarnen kl 19.30- hänger du med?

Hellur: TACK! Du skulle se originalbilderna (dvs Dan hos fotografen -66 i likadana kläder som Alvin har på bilderna) De är SÅ lika!

• Plutten forever

TH: jag måste bara fotografera av bilderna på Dan. Ska göra det i dagsljus, det blir bäst!

Nä nu ska jag gå och lägga mig, jag är jättetrött! Vi ses imorgon alla!

• Plutten forever

Lillen- vad roligt! Jag har faktiskt tänkt på det där, att nästan alla i norr är tjejer och i söder killar. Konstigt! Men visst kan man väl ladda upp bilder i Standard-mappen om man inte har plus? Dåligt om de tagit bort den funktionen!

Förresten Lillen - du vet väl att Kvarnen är Hammrbyarnas näste och att det hänger bajenflaggor och anda attiraljer här och var? OBS! Säg inte det till Erik bara, så låser han kanske in dig hemma

• Plutten forever

Björklöv: det är klart att du inte försör någon partystäming. Jag ska tänka på lille Albin idag.

Sole: Det hade varit trevligt med promenad, men min kompis Nina kommer hit om en stund och äter lunch och fikar. Det är hon som förlorade sin mamma i söndags... Det känns bra att träffa henne, ibland kanske man behöver ta en liten paus från den tyngsta sorgen och kramas med en gosig bebis.

bianka: haha! Men jag tycker att det verkar som att alla killar har lite lite homofobi, trots att de säger att de absolut inte har det. Dan vägrade tex att de Brokeback mountain, jag fick se den med Irma

• Plutten forever

Tack för igår alla! Vad kul det var, synd med tafsandet på dansgolvet bara (känner mig nästan ansvarig eftersom kvarnen är mitt gamla stammisställe)

Men var ni ute till 5? Starkt jobbat! Jag tyckte att halv tre räckte bra...

Ja, det är klart att Mjölk är hårdare än silikon! Det var bara att klämma lite på Björklöv för att konstatera det

Sole och Sofffy: ska bli kul att se era bilder sen!

• Plutten forever

Frill: nej, det är klart att det inte är mitt fel, jag kände bara att jag gjorde så mycket reklam för kvarnen, så är det fullt med slemmon. Tråkigt! Jaja.

Nu har jag ätit pizza (å vad gott!) och slappar i soffan med kaffe och Polly.

ABC, jag undrar också hur det gick med G när du kom hem? Hoppas han lugnade sig.

• Plutten forever

Men å! Är det vintertid? Jag som var så himlans glad att Alvin INTE ville upp kl 5 utan sov "ända" till 6.15 nu när det var mn tur att gå upp - så loggar jag in här och fattar att jag gick ju upp 5.15! Typiskt Skrikandes
    Jaja, jag gick och lade mig kl 21 (fler än jag som var trötta igår?) så jag har ju fått sova mååånga timmar iallafall...

Idag ska vi sätta upp rullgardin i Alvins rum så ikväll blir det kanske inflyttning!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6