Idag har jag inte loggat in på hela dagen, har fått en mycket krävande plutt som håller på att få tänder i överkäken (det sticker ut en liten spets på ena sidan). Nu har vi tagit lite flytande alvedon på gaddarna, hoppas det hjälper. Stackars gnällplutten...
Men positivt är att idag reste han sig upp helt själv för första gången mot ett bord och stod kvar ganska länge innan han tappade balansen
Duktigplutten!
Jag har varit ute på två st 1-timmespromenader idag, skönt med luft och motion och få lite ro att tänka.
Julen: Jag ääääälskar julen och allt som hör till (utom det religiösa, jag är ateist). Det är traditionerna jag älskar, familjesammankomsten, glögg, lussebullar, julklappar, pepparkakor, godis, julgran, adventsstjärna i fönstret, starka ostar i kylskåpet, att man har semester någon vecka tillsammans men ändå inte åker någonstans - bara myyyys hemma
Vi firar jul hemma hos oss och brukar vara 10-12 pers: Jag Dan och Irma (och iår även Alvin förstås!) mina systrar och mamma, Dans mamma samt allas respektive. Så mysigt att alla kommer hit varje år. Vi har alltid julgran förstås!
björklöv
Jag skulle vilja se "stekt kalkon"-dräkten! Gud vad sjukt! Och roligt!