Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Hej!

Nu är jag tillbaka från BERLIN .

Har haft det underbart. kultur, vindrickande på dagarna, festande på kvällarna och lite shopping. Och så träffade vi Rupert Everet vid muren. Vi blev fotade m honom till en filmtidning. lite bisarrt. Känns faktiskt lite tråkigt att vara hemma. Underbart att träffa A och M igen men tråkigt att vara ledig..
    Nu ska jag läsa ikapp

• bianca2

åH!! Vad mysigt med träff imorgon. Hinner tyvärr inte komma. Ska förbi UD o fixa lite m papper inför vigsel i Thailand och sen ska ´jag fika med några kompisar. Tror dock att jag kan komma till SWE på torsdag
    Kram

• bianca2

Träff TORSDAG hos Swe
    Swe
    sole
    pluttmor
    ABC08
    Hellur (ev)
    Bianca2 (ev)

• bianca2

Hej tjejer!
    Hopas ni hade det bra idag, vilket jag är säker på att ni hade

Själv var jag som sagt på UD o lämnade in pappaer och ja - vi ska försöka ha en vigsel på Koh Lanta den 20/12. Problemet är att vi är sjukt sent ute så vi får se om vi hinner. Hur som helst är det inget bröllop utan endast en privat vigsel men jag hoppas verkligen det blir av

Jag undrar en sak:
    Är det ngn annan än jag som har en bebis som blir yttråkade av att bar vara med er? Idag tex var jag hemma hos en kompis + son och då var August hur glad, charmig och flirtig som helst men så fort vi kom hem blev han lite ledsen... Han kanske brås på mig - vill leka många och inte bara två och två

• bianca2

hellur o sole: skönt att höra och ja, om det blir av så är det p en privat strand

• bianca2

SWE he, he, det är inga direkta principer utan mer att jag ibland kan få lite panik av att inte vara ute bland allt folk. men insåg att jag åker till Thailand om en månad o sen börjar jag jobba - så jag har bara en månad att hånga hos på vardagarna. Måste träffas mycket. Kommer gärna på torsdag

• bianca2

hej!
    Vilken tid är det imorgon? stötte på lillen som vill följa med. hon har inget internet så jag ska höra av mig till henne.
    kram

• bianca2

och jag ska dricka öl på tranan ikväll

• bianca2

Hellur: GRATTIS!!!
    SWE - inboxa adress o väbeskrivning tack!

• bianca2

J79:
    Jag hade tänkt ta buss till slussen och sen buss därifrån. eller har du ngt annat förslag?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6