• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

nämen, ingen aktivitet i tråden!

ska bli kul att se er imorgon iallafall!

vilken tid pasar er?

kram

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

swe
    det går jättebra!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag inboxar adress och portkod!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

nu blir jag säkert avstäng för spam, men hör av er om ni inte fått vägbeskrivning!

nu är vi rätt många så jag tror vi får plats med alla vagnarna i min port, annars får vi sprida ut dem i portarna bredvid, husen sitter ihop.

nu stänge rjag ner för idag men går in imorgon och kikar!

kram

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

godmorgon!

usch vilket väder idag! mysigt ioförsig med snön men det är jumest mysigt när det är kallare och snön ligger kvar!

swe
    jag är inte så väldans förtjust i bönor och sånt, men jag kan äta soppa och bröd!
    nudlar kan väl också vara en idé?

och som sagt beroende på när paketet kommer så kan jag gå ner och möta upp vid ICA

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    plutten
    ni (och alla andra) är välkomna när det passar er, vi är hemma!
    det följer nog med paketet när de lär sig krypa att man slår sig lite. tänk på att de är jättetåliga! en kompis son har nog trillat från allt, skötbord, från axlarna ner i klinkersgolv samt stående i Bugaboon (han vill ej sitta i vagnen) och det har gått bra varenda gång.
    men jag förstår dig plutten, kommer själv ihåg när V ramlade från sägen, jag blev ju tokorolig!
    kram på dig!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

nu har V somnat efter 40 min buffande, stånkande och stökande i sängen *pust*
    här hemma går han nu under namnet pip-larson

kom ihåg att nu är ni hos mig och då äter vi det jag gillar! Skojja bara! jag kan också äta bröd och soppa!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    precis du har fattat det
    här hemma får bara pip-larson använda skötbordet tex

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

hej alla tjejer!

stor tack för idag det var jättetrevligt!
    V vill inte sova nu och det hade ju varit skönt så jag hade fått ta igen mig på soffan, är lite slut efter bebisinvasionen

Som jag sa till Anna att man har ju en relation även med era bebisar, dom är ju så gulliga!

Hellur
    Anna och jag såg att du glömde den, den är disken nu och jag tar med den på trosdag men påminn mig gärna!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    bianca
    jag tror V är lite sån, jag tycker också oma tt umgås med folk coh pip-larson är aldrig pip-larson när det är folk runt omkring.
    man är väl en tråkig en
    hoppas det löser sig med ert bröllop, hur romantiskt som helst tycker jag!!
    *Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6