Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
zul, jag har också fastnat där! vi kan bli vänner, sök upp mig bara, josefin landin.
zul, jag har också fastnat där! vi kan bli vänner, sök upp mig bara, josefin landin.
Ja, Grattis Lisa på födelsedagen! Och vet du, 27 är inte alls fem år för mycket, det är alldeles lagom (däremot bävar jag inför 28-årsdagen )
Bianka: Lilia Manzoor, shit vilket übercoolt namn du har! Du är ju redo för Hollywood.
förresten bianka, grattis till sömnmarathonet! hoppas han fortsätter så.
sole- jobbigt, hoppas du kan sova lite nu då! vi smsar dig när vi är klara på ÖF.
Grattis söt-Viktor!
Swe, sole och ginger, vad roligt det var att ha er här på min lilla öppna förskola! och vilka fina avtryck ni gjorde! Jag ska ladda upp bilderna när Alvin somnat.
Sole: tack för att du fixade gåstolen, han går omkring här och ler. Lite mindre gnällig nu. Han kanske tröttnade på ert sällskap? (men det gjorde inte jag)
Sole, Swe och Ginger (samt alla andra som vill titta) Nu har jag lagt in bilderna från idag i mitt galleri - de ligger under "Marsmammorna". OBS: det är bara de som jag har i min adressbok som kan gå in och titta. Om jag glömt någon här i tråden, säg till!
Sole: Det är så olika från dag till dag, vissa dagar blir det bara ersättning och välling. Men TYP såhär: (alla tider är cirkatider!!)
8.00 Ersättning ca 170 ml
11.30 Någon grönsakspuré, tex blomkål, plus lite fruktpuré + vatten i pipmugg. Sedan ersättning efteråt, eftersom han inte äter så mycket mat ännu.
15.00 Frukt + Ersättning ca 150 ml
17.30 Stor portion Havregröt med fruktpuré (just nu mycket katrinplommon pga hård mage...) + vatten i pipmugg
18.45 Välling 220 ml
19.00 Sover som en stock
(sedan äter han 100 ml ersättning eller välling någon gång under natten. Ca kl 02.30)
hellur- vad konstigt! du är i min adressbok. det här måste undersökas!
hellur: vad jobbigt, hoppas du kryar på dig fort!
du ska inte känna så, och som jag skrev var det cirkatider och ungefärliga mängder, det är inte så exakt. Och för bara 1,5 månad sedan åt Alvin HELA tiden, jag fick jättemycket ångest när någon sa att deras barn åt var 3-4 timme. W är ju dessutom 1 månad yngre
Krya på dig!!