Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
TH och Pippil8 - Kul att det är fler som tecknar! Fast jag tycker det är jättesvårt att komma ihåg/göra tecken när jag håller i K. (jag har dessutom visst hittat på egna tecken...)
TH och Pippil8 - Kul att det är fler som tecknar! Fast jag tycker det är jättesvårt att komma ihåg/göra tecken när jag håller i K. (jag har dessutom visst hittat på egna tecken...)
TH - Sant det... Huvudsaken är väl att jag använder samma när jag tecknar med Klara så fungerar det ju alldeles utmärkt
Swe - Det kommer säkert att gå bra även i natt. Helt plötsligt så började sömnen fungera för K som nu verkar vara tillbaka till sin tidigare lunk att äta ~3 och vid sex-snåret. Så det ser jag ju som bara en nattamning
Jag kommer nog inte heller att hinna till fördrinken...
Dumma unge Ville gärna vara utvilad för att orka med kvällen då bestämmer sig K för att nej, i natt vill jag inte sova... bara bråka och tjafsa
Så nu är jag übertrött men har ändå inte ro i kroppen för att vila... så dumt
(Vill egentligen inte förstöra partystämningen som är på G här i tråden men...) jag vill bara säga att idag begravs lille Albin så för er som följt hans öde så vill jag bara uppmana att tända ett ljus för honom...
Härlig inställning Sole
Jag har målat tånaglarna (mycket nödvändigt!) så nu ska jag försöka duscha mig snygg
Tack för en supertrevlig kväll igår! Har varit trött hela dagen trots att jag fick sova (ganska så) ostört ända till 10! Då vaknade jag i en pöl av mjölk
ABC - Psalm 791 är fin tycker jag - "du vet väl om att du är värdefull"
Hellur - Känner igen det där med att jag har med ett helt nytt barn att göra! K är som W mycket gladare och roligare att vara med Idag har vi haft en underbar dag med långpromenad, balkongfix, ÖF och nu sover hon så sött i mei taien (skulle kunna lägga ned henne i sängen men det är så mysigt att ha henne nära....)
Lillie - Vad jobbigt med liten viktuppgång - vet hur det känns, så jag lider med dig... På "min" ica finns osaltat smör, nått annat osaltat har jag inte hittat (har iofs inte letat heller...) Fast om du ska tillsätta extra fett skulle jag köra på kallpressad rapsolja!