• LMK

Smink Smink Smink!

Hi Girls!

Här kommer en ny anhängare till denna beroende framkallande tråd!
    Har följt den flitigt & äntligen fått ändan ur vagnen & reggat ett eget konto.
    Har precis hivat iväg en samples beställning från PL. Har varit bra sugen länge & äntligen är det gjort.
    Skall se om jag kan hänga med i fotandet & bidra med mina alster framöver. Så kul att se era bilder, det ger verkligen inspiration.

• LMK

Tjohoo!
    Igår fick jag mina prover från PL! En vecka tog det efter beställning. Nice!

Skall hem & prova för fullt efter jobbet. Hoppas resultaten blir bra oxå...
    Skall snart ge mig in i fotandet så ni för hjälpa till med synpunkter.

• LMK

Hallå expertpanelen
    Jag hade ett svagt ögonblick igår & impulsköpte Urban Deceys Eyeprimer på Blush.se. Var det galet gjort?
    Har hört så mycket bra om den att jag bara inte kunde låta bli...
    Håller mig till skaran om att PL's skuggor är bra knepiga. En primer kanske gör susen då.

Linny- hur får du dina skuggor så snyggt & intensivt? Om jag suddar ihop mina försvinner dem.
    Men primern kanske är hemligheten?

• LMK

Linny - Tack för tipsen. Det blir till att öva på ny teknik, helt klart. Men kul är det!

Försökte mig på lite fotande härom dagen. Ojojoj säger jag bara. Man såg INGENTING av ögonskuggan. Såå besviken. Det blir att försöka i dagsljus samt leja maken som fotograf kanske...
    GUD vilket i-lands problem!

• LMK

Snygg sotning i länken!

Jag blev sotad på en Makeup lektion på MUS där de suddade det svarta med en ljust grön/beige skugga -Mustard. Blev sååå snyggt. Jag som annars tycker att jag ser helt galen ut i sotning. Kul att mjuka upp med färg.

• LMK

Åh, nu blev jag sugen på att sota till morgondagens fest.
    Får se om jag vågar mig på det. Brukar inte ha så mörkt annars på själva ögonlocket utan mest i globlinjen.

Fluffguf- du passar jättebra i sotning!

• LMK

02 05 - Köp inte Define-a-lash från Maybeline. Det har jag gjort & är såå besviken. Gillar annars Maybelines mascaror överlag & trodde detta skulle vara ett säkert kort, men icke. Det blir klumpigt, kladdigt & tillslut spindelben. Får bara inte till det med den borsten. Tror den har föör korta piggar samt att den är inte "håller emot".
    Nej hurra för Masterpiece, DE lyckades med sin borste. Blir till att köpa den istället...

• LMK

Har äntligen provat min Urban Declay eyeprimer & kan bara till att säga: Den funkar! Skuggorna sitter fortfarande som berget.
    Skuggade med Dubloon (PL) samt Mustard (MUS). Blev riktigt snyggt till mina gröna ögon. *nöjd*

• LMK

Linny - Ja, ja Skall försöka komma överens med kameran & närbilder bara...

Svar på tråden Smink Smink Smink!