Smink Smink Smink!
Forest från MUS, VAD är det? så man vet vart man ska kolla.. Dust? Penna? Cybershadow?
Forest från MUS, VAD är det? så man vet vart man ska kolla.. Dust? Penna? Cybershadow?
Måste också fråga, liquid grejjset (ni vet vad jag menar, från mus) kan man bara använda den till dust?
måste fråga lite snabbt.. nån som beställt från beautyplanet.se?? Hur lång är leveranstiden?
På lördag ska jag på Countryfestival!! Jag ska ha en svartvit klänning och vita tights och en grå kofta som säkert komma åka av ganska snart... Och kanske min bruna hatt..
Vad tycker ni jag ska satsa på för färger i sminket!?!? Har inte bestämt vilka boots jag ska ha ännu, men de flesta går i brunt eller beige..
Vad kan passa en cowgirl?
Linny: jo jag skulle kunna byta kläder, men jag har ju nyss köpt dessa för att ha på festivalen.. Så det känns lite onödigt att byta bort dem då..
Men jag har provsminkat lite ikväll (skulle ha fotat om jag orkat ta in kameran som ligger i bilen) och det vägde mellan en grå-silvrig (från mus, minns inte namnet) med celebration i globlinjen och svart eyeliner eller 24 carat i ögonvrån, sen lounge och choko do´r i globlinjen med old gold eyeliner.. Det vart den sista tror jag.. så då är ju iaf sminket brunaktigt och kan matcha bootsen Hehe..
Vad tror du?
Förresten, din siste sminkning ser riiktigt proffsig ut
Hmm.. jag försökte blanda PL skuggorna med blend & fix i går... men de blev ju ingen färg.. helt pigmentlöst.. blandade på handen och när jag sen hade det i ansiktet så vart de nada färg.. helt genomskinligt.. funkade inte ens med mer skugga.. trist!!
Tänkte tjata lite mer om mitt klädval, eftersom att kläderna är svarta och vita och hatten är brun (har visserligen en svart också men jag vill ju ha min nya Stetson ) Då borde det ju funka med bruna boots? Svart ochvitt passar ju till allts..
Äh, jag får prova..
funderar på klubbkvällen... http://www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/high_tech_glitter
Jag har aldrig provat.. nån som gjort det? Tycker det känns lite tufft till fest att glänsa lite extra..
Vilken färg? Provade en röd på handen förut och det var väldigt rött... jag vill nog ha en som inte har så mycket färg direkt.. utan bara ljusar upp lite under ögonbrynen tex och kanske på kindbenen osv...
Vad tycker ni? Är det fult eller snyggt?
Linny: SNYGGT! Tänkte på en sjöjungfru.. Lite sånna färger.. men de är fint
fluffguf: Passa på!! Nu har de erbjudande på Lancome maskara på http://www.beautyplanet.se/ Skulle ha köpt den om jag inte vore så nöjd med min masterpiece.