Inlägg från: Billy och Jag |Visa alla inlägg
  • Billy och Jag

Smink Smink Smink!

för mig tog det ungefär en vecka att få hem från PL.

Beställde shampoo från baresso.se (tror jag det var) i fredagskväll och fick dem i dag.. Jätte bra sida. billigare än hos frissan och fraktfritt om man betalar med kort

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • Billy och Jag

Majestic: jag köpte MATRIX.. den de hade paketpris på.. Tyckte det var billigt så jag passade på att prova.. Har ätit kortison i över ett år och förra vintern tappade jag nästan hälften av mitt hår, av alla medecinerna jag äter..Så jag behöver ett bra shampoo... så jag provar på lite..

• Billy och Jag

Provade min microshadow Sepia som blush.. Det funkade bra.. hehe..

• Billy och Jag
    Hallontrollet skrev 2007-10-01 17:46:24 följande:
    Undra om man ska ta och beställa 24 såndana där provburkar med ögonskugga.. Men jag har inga bra penslar eller borstar men vill inte heller lägga ut flera hundra på det, så mycket pengar finns inte just nu.. Några budget varianter som ändå funkar?
    jag har funderat på penslarna på everydayminerals.com..där får du ju FEM penslar för 28 dollar.. det blir under 200 pix.. Tycker jag låter som ett bra pris.. men sen tillkommer fraken på ca 60 kr.. 10 dollar tror jag det är.

Det finns ju budget varianter på ta HM och Lindex.. men jag tror att kvaliten är väldigt dålig...
  • Billy och Jag
    http://www.stylesearch.se/produktkoll/ denna sida tycker jag är bra.. där man kan betygsätta smink och läsa vad andra tyckte om dem också.. Bra om man är nyfiken på nått nytt märke osv..
  • Billy och Jag
    choklaa skrev 2007-10-01 21:28:01 följande:
    Lite of topic: har någon hört talats om Oriflame?
    Jag har.. Säljer deras produkter..
  • Billy och Jag
    choklaa skrev 2007-10-01 21:38:59 följande:
    Lone Star State skrev 2007-10-01 21:35:27 följande: Säljer oxå för oriflame... Det har kanon erbjudanden just nu. vilken tycker du är deras bästa produkt??
    Vilket erbjudande menar du?

Jag har nyss börjat sälja.. sminket har jag inte provat... tror att jag har högre krav än deras smink.. Men är faktiskt nöjd med krämerna.. Nu minns jag inte vad den heter.. Men den ingick i "hudpaketet".. rengörningskräm.. huden vart jätte len!!

Vad har du för favoriter?
  • Billy och Jag
    choklaa skrev 2007-10-01 21:43:51 följande:
    Man får ju om man börjar i period 14 en maskara och ett läppglans gratis. Samt att man kan få provväska och alla parfymprover + läppprover gratis. Registrering är oxå gratis just nu.Min favorit är cellulit krämerna har testat dem och minskat i omfång. Samt minskat bristningarna en massa.
    Ahaa.. okej.. Tycker inte deras produkter känns särskilt lyxiga.. så jag som själv är ganska petig med vad jag använder känner mig lite knasig när jag ska försöka göra reklam för nått jag själv inte skulle använda..

Men jag säljer inte så seriöst.. låter vänner kika, men inte så framgångsrikt..
  • Billy och Jag
    Fridapida skrev 2007-10-01 21:44:47 följande:
    Nej, jag vill inte sälja smink. Jag skulle aldrig kunna sälja det jag inte kan säga att jag älskar. Är ingen försäljare alls. Tycker jag att ngt annat märke skulle ha bättre t.ex. mascara skulle jag säga det.
    ja, ungefär så där resonerar jag Vill inte blåsa mina vänner när jag vet att det finns bättre.. Visst, det är billigt, men inte i längen om man inte blir 100% nöjd.
  • Billy och Jag
    choklaa skrev 2007-10-01 21:49:59 följande:
    Lone Star State skrev 2007-10-01 21:47:44 följande: Men man blåser ju inte sina väner när de har 30 dagar öppet köp på produkten de väljer att köpa och prova. För är de inte nöjda är det bara att skicka tillbaka den utan någon kostnad. För produkter som jag köper till mig själv och provar i ca 20 dagar och känner att de värkligen inte passar mig skickar jag tillbaka och får tillbaka mina pengar. vilket är kanon och oriflame frågar aldrig varför man lämnar tillbaka och vad som itne passar.
    Hmm.. men det är ändå inget jag tänker försöka göra karriär av..

Visst får man en bonus av nått slag när man "värvar" nån att sälja? Hon som hjälper mig tjatar på hela tiden som att hon tror hon ska bli miljonär på mig.. haha.. :P Lite drygt.. :-P
Svar på tråden Smink Smink Smink!