Smink Smink Smink!
Oj, här var det tyst!
Jag har beställt en rouge från I.D En provburk.. Får se om det är nått att ha..
Vill ha pengar nu så jag kan shoppa loss!
Mary kay? Någon som provat??
Oj, här var det tyst!
Jag har beställt en rouge från I.D En provburk.. Får se om det är nått att ha..
Vill ha pengar nu så jag kan shoppa loss!
Mary kay? Någon som provat??
nån som har nått bra tips på shampoo? Till mitt hår som är färgat och lätt blir lite torrt och slitet...
denna har jag beställt: http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=267&SectionID=199&FeaturedProduct=1229&pID=1 Tänkte jag skulle prova..
När man säger att man är intressserad av smink så blir man ju ofta dumförklarad.. :P Fått kommentarer som: Ja, skönt att jag kommit över den fasen!!
Hmmm.. Det är ju ingen fas.. Jag personligen intresserar mig inte för smink i den bemärkelsen att jag tänker på hur snygg jag ska bli.. haha.. Utan det är KUL att exprimentera med färger och sånt! Precis som nån som gillar att måla tavlor...
Fas?! *fnyser*
Man blir aldrig för gammal
Nu har jag vart på MUS Köpte bara en svart penna!! i färgen Black
Och blev medlem så jag fick ett knallrött läppstift också.. hehe.. det är ju så snyggt.. men med mina miniläppar så ser det skumt ut :P Synd.. Men men.. det var ju gratis
fick mina från PL i dag också.. såå fina!! Men en pensel var verkligen dålig.. men men.. de va så billigt!
Hej tjejer!!
Hmm.. vad ska jag köpa i morrn?!?!?
Funderar på att köpa en sån där cover all mix.. är den prisvärd!? bra?
Sen vill jag köpa choko dor och nån annan matchande lite ljusare brun skugga.. tips? Så jag kan kombinera dem..
Funderar också på en highlighter.. vilken färg!?
Detta blir nog mitt sista köp på ett tag.. blir lite mycket av de goda så jag tänkte slå på och köpa det "viktigaste" nu när det är klubbkväll..
Fridapida: Vilken svart skugga är det du använder?
här är det kl 18-22 tror jag