Inlägg från: neoaliya |Visa alla inlägg
  • neoaliya

Smink Smink Smink!

Lite ot kanske men, om/när ni tränar, har ni smink då? Var på ett body pump pass förra veckan och det var en tjej där då som var sååå spacklad. Tänkte herregud, när hon börjar svettas så måste hon ju totalt krackelera stackarn.  Det såg ut som att hon hade kört igenom hela registret hon hade hemma. Glömde tyvärr bort att kolla hur hon såg ut efter passet då jag hade fullt upp med att hålla i mig så jag inte skulle rasa ihop(är inte så vältränad)

• neoaliya
    Glam skrev 2007-10-29 10:56:28 följande:
    neoaliya : Hon kanske kom direkt från jobbet? Om jag går o tränar direkt efter jobbet så har jag också smink på mig, roligast var nog förra julen när vi skulle ha en massa glitter på oss och så går jag o tränar så.. Hehe...
    Ja förmodligen gjorde hon det, men jag tvättar ändå alltid bort innan, tycker det känns lite äckligt att bli svettig också ha en massa mejk i ansiktet. Har iof tränat hela mitt liv (inte på senare år då) minst två ggr per dag(på elitnivå) så jag antar att det sitter i från den tiden.
  • neoaliya
    Linny skrev 2007-10-29 11:15:20 följande:
    Fast jag måste erkänna att jag, när jag var i tonåren, sminkade mig ibland innan träningen.. Det var när jag visste att nån kille jag gillade tränade innan, och då brukade de stanna kvar och kolla när vi tränade.. Då ville man ju va snygg
    haha Tänkte aldrig så, sporten var allt för mig (ni vet en sån där hall råtta) plus att man var så tight då med killaget
  • neoaliya

Haha, det hade ju annars kunnat va nåt Du skulle han ju verkligen sett dig Fast är rätt övertygad att han gjorde det iaf

• neoaliya

elma: super snygg hårfärg, du passar idet

• neoaliya

Ja, det kan tyvärr bli tull då med

• neoaliya

Mina svärföräldrars grannar och mina svärföräldrar brukar varje år skicka hem en container, och då bunkrar jag upp med hårprodukter så det räcker och blir över Och yankee candles...och...ja massor med grejjer

• neoaliya
    Fridapida skrev 2007-10-29 15:52:17 följande:
    Jag har idag köpt nytt läppstift! Knallrött med matchande penna. Läppstift DevilPenna RussianRött rött rött... ska lägga ut en bild lite senare (inte idag...).Var även på ansiktsbehandling idag! Det är så underbart, hudterapeuten är så duktig. Rekomenderas varmt.
    Å vad skönt det lät, skulle verkligen behöva gå och bli lite bortskämd
  • neoaliya

Nån som prövat pore serumet från esteé lauder? My god, blev som en bebis rumpa i ansiktet, såååå skönt, som sammet

• neoaliya

Alltså, jag vet inteGenerad tror jag har prövat det mesta men kommer tyvärr inte ihåg (ja man är lite skadad) men denna måste du iaf prova, jisses så härlig. Nu har jag inte direkt några stora porer så jag kan inte uttala mig om effekten men väldigt mumma på huden

Svar på tråden Smink Smink Smink!