Inlägg från: neoaliya |Visa alla inlägg
  • neoaliya

Smink Smink Smink!

Ingen som kan hjälpa mig med mina frågor?

• neoaliya

Jag vet inte om det finns i sverige, inte här uppe iaf. Har läst så mkt om just det märket och det verkar ju vara suvve

• neoaliya

Ja jag har hittat det på sephora, men undrar om nån testat det och om det är bra?

luspudel skrev 2007-09-28 19:31:38 följande:
    Gå in på eleven.se eller blush.se , där säljer dom smashbox =)
  • neoaliya

ok, lite blandade "känslor" alltså. Hm, kanske väntar tills jag kommer till usa då och testar den själv innan jag beställer den

• neoaliya

Ja alla lovordar ju den så, men om man inte kan ha foundation över den vad har du då?

MeyaMadre skrev 2007-09-28 21:05:33 följande:
    Smashbox Photo FinishFoundation primer...så står det på flaskan och den har ju fått jättebra kritik överallt så jag slog till då jag alltid är på jakt efter det perfekta underlaget
  • neoaliya

Bäst före datumet kanske är nära

• neoaliya

Man faxar bara till dom så ersätter dom om man fastnat i tullen

maddie3 skrev 2007-09-29 06:25:39 följande:
    hej jag har handlat från strawberrynet, var nöjd med varorna men tyvärr blev köpet dyrt då jag fick betala massa tullavgifter Linny/ Fick du ersättning för tullavgifen av strawberrynet?????????
  • neoaliya

å jaha, hoppas du får ersättning då Synd om dom slutar med det
    02 05 skrev 2007-09-29 09:38:16 följande:

Men jag hörde av någon att de inte gjorde det längre?Mailar med dem nu o väntar på svar.
  • neoaliya

Trots alla misslyckande med kameran så testar jag ändå att lägga ut kvällens sminkning. Ris och ros Har anv: Muffin som bas, FACE aubergin i glob och MAC cranberry, sen MAC frost pink i ögonvrån och FACE ceerful dust över globen. Som eyeliner tog jag aubergin och sen en eyliner från mus. Finns under mamma&pappa

Svar på tråden Smink Smink Smink!