• Linny

Smink Smink Smink!

När börjar klubbkvällen?? Är det hela dygnet eller är det de facto på KVÄLLEN? På hemsidan står det 00.00 men då har de ju bevisligen inte öppet och jag antar att man inte har extra folk där hela dagen. Eller??

Det jag undrar är om det kan vara så smart att man kan smita in på vägen hem från jobbet (har vägarna förbi där) eller om jag måste hem först och så iväg igen, bara för att det börjar sju eller nåt annat dumt klockslag.

• Linny

Fluffguff: Bra fråga! Och hur får man det att hålla sig där och inte åka in i ögat efter en stund och hamna som en svart geggamojja i inre ögonvrån!?!?!

• Linny

Nån som vet hur det är på Åhlens City och i Täby Centrum?

• Linny

Lonestarstate: Jo det är hon. Jag ska tydligen sminka mig så, för jag har såna megaögonlock som hon.. Men jag vill ha mer färg, även om jag gillar hennes.

Majestic: Jo men det var det JAG som påstod. Och jag påstår det fortfarande. Inte på kort enbart på ögonen kanske. Men när man ser mig i helbild (på hela ansiktet).

• Linny

Ja just det. Jag o Lejån var och pillade i Glamchocburken idag

• Linny

Emby: Jag har tyvärr ingen aning vilka som är oljefria och inte. Hoppas du får svar från någon!

• Linny

Jag ska till Täby på klubbkväll, men nu när jag ringde dit sa de att den blivit inställd pga för få anmälda!! Tjejen jag pratade med lovade dock att jag kunde få handla till 20 procents rabatt om jag kom in. Det var ju snällt, men ändå konstigt att det inte blev något..

• Linny

Tillbaka! Fick handla med rabatt trots att det var inställt som sagt. Köpte x-ray, ögonbrynsfixering, ögonbrynsskugga. Sedan tänkte jag köpa glamchoc men den var slut!!!
    Gulliga tjejen som jobbade tyckte synd om mig och gav mig lite i en provburk gratis. *glad*

• Linny

0205: Jag köpte ögonbrynsskugga idag. Vet att det ska vara bra..

Va, fick ni gåvor?! Det fick inte jag Eller jo, jag fick ju faktiskt gratis prov på glam choc.

Nu har jag lagt in dagens sminkning (den sista) och gårdagens (den näst sista). Blev lite glad idag för tjejen på M.U.S sa att hon tyckte min ögonskugga var fin och undrade vilka färger det var. Kanske ville hon sälja mer, men jag blev ändå glad för komplimangen.

• Linny

Lonestarstate: Glamchoc är mörkt guldig med mörkbrun underton i. Så snygg! Liknar inka jättemycket men en djupare färg.

Ja det är jättesynd om mig som inte fick köpa. Men tack vara en schysst expedit så fick jag ett gratisprov. Men jag fick ingen sk. "gåva". Det hade varit kul!

Jag gillade faktiskt sminkningen jag gjorde idag. Jag trivs i den. Och vad jag kan se så borde jag kunna ha blå/blålila färger oavsett vad förra MUS-tjejen sa. Så jag köpte x-ray. Den var assnygg ihop med empire faktiskt!

Svar på tråden Smink Smink Smink!