• Linny

Smink Smink Smink!

elma: Men lägg in ändå!! Du behöver ju inte ta i badrummet heller. Ta någon annanstanns där det är bättre ljus kanske.
    Jo jag använder everydayminerals sponge. Använder den torr. Visste inte att man kunde använda den fuktig. Jag tycker den är jättebra. Det går snabbare än med kabuki.

0205: Hmm.. jag får prova. Jag har inte använt min än. Ska ha brow fix ovanpå så jag hoppas att det gör att det håller längre. Det borde det ju göra.

• Linny

Idag ska jag ut och äta middag med min man. Vi kom aldrig iväg, och fick barnvakt, när vi firade tio år tillsammans. Så ikväll blir det av. Farmor ska ha Alfred över natten så imorgon får vi båda sovmorgon samtidigt!! Whohooo. Första gången på två år

• Linny

Eh.. Sista inlägget skulle ju handla om att jag skulle ut, MEN att jag inte visste vad jag skulle ta för färget. Jag vet ju vad jag själv gillar, men idag vill jag vara lite extra fin för hans skull. Han tycker oftast det är finast med lugnare färger och inte så mycket glitter. Kanske ska jag vara lite "tråkig" och ha muffin kombinerat med tex. choco d´or. Eller har ni någon annan kul idé?

• Linny

Fridapida: Ja just det, mustard har jag ju Men den är svåranvänd det håller jag med om. Använder den nästan aldrig.

Funderar på att helt enkelt ha muffin, choco d´or och lite celebration idag..

• Linny

Maadde: NU såg jag! Vilka häftiga sminkningar, tack för titten!

• Linny

Fridapida: Jo jag tror säkert din sambo gillar att ha sotade ögon

• Linny

HAHAHA underbart!! Jag har aldrig fått måla på maken. Jag fick färga hans hår EN gång. En fin kastanjebrun färg. När han kom till jobbet påstod någon hispig bakåtsträvare att det var rött (vilket det inte var, det var en varm färg och inte åt nåt trist grått håll bara). En del gubbar på hans jobb är väl lite homofober och tycker att allt som är något fixat eller stilat är fjolligt. Så han fick så mycket dumma kommentarer om sitt "röda" hår att han vägrar tona det fler gånger. Vilka tråkgubbar va?!

• Linny

Noning: Isadoras är faktiskt rätt bra om du vill ha ett budgetalternativ. Deras skuggor går att köpa i 2-3-eller 4-pack också med olika nyanser. Håller rätt bra.

Mus har jättefina färger men i enpack. Kostar lite mer.

www.pureluxecosmetics.com har svinbilliga samples där du kan beställa typ 16 olika sorters brun och betala 150 kronor sammanlagt!

• Linny

02 05: Jag använder eyeprimer innan eller någon krämögonskuga som bas.

Nooning: Förresten; 150 kronor var inkl. frakt!

Svar på tråden Smink Smink Smink!