Smink Smink Smink!
åh har samma problem på paypal nu!! hur sjutton skriver man numret?? Jag provar ALLT men inget funkar ju!!
åh har samma problem på paypal nu!! hur sjutton skriver man numret?? Jag provar ALLT men inget funkar ju!!
NÅGON som vet hur man skriver?? Jag vill ju buda, men dumma dumma paypal accepterar ju inte mitt telefonnummer...
provat att INTE skriva landskod, INTE skriva bindestreck, INTE ta bort nollan.. och att göra allt MED. inget funkar! *river mitt hår*
Nu ska jag minsann skvallra att jag har sett Linnys sminklåda, och smink...
Och konstaterat att det är objektivet till hennes kamera som är himlans bra, för vi har likadan kamera men jag kan ju inte ta kort med min. Men hon kan.
Har inte läst bakåt, men är det någon som lyckats med paypal ännu?
Linny:
nej, du har ingen autokontrastknapp men man kan ställa in kontrasten under menyn.
Majestic:
Lumenes primer kostar ca 80 kr.
Men, så går man in här tidigt på morgonen och ser att Majestic hädar! Empire är inte alls blä heller toka!! Me lööööv!!
Linny:
Jag vet inte exakt vart under menyn man kan pula med det, jag brukar som inte gå in där alls förutom då jag ska formatera kortet. Men jag kan höra med M.
Har som lagt av lite med sminkningen på morgonen nu, lite trist men det gååår inte när man bara mår illa ju. Ser ändå ut som sju svåra år vad jag än gör. *haha*
Väntar på att paypal ska få för sig att fungera så att jag kan shoppa på ebay, men det kan jag visst drömma om...