• Lejån

Smink Smink Smink!

Fluffguf skrev 2007-10-09 22:02:47 följande:
    De drar rabatten efteråt, så det är bara att hålla ut en stund Jag fick ett mail efter bekräftelsen där det stod hur mycket de drog av.
    Ja, jag kunde ju inte vänta så jag mailade och frågade. *hihi* Men nu har jag fått tillbaka. Skumt system!
  • Lejån
    Majestic skrev 2007-10-09 22:00:44 följande:
    Lejån- Var jobbar du nånstans???
    hihi, på socialtjänsten!! Gissa om vi ska lysa för våra klienter!
  • Lejån
    trollsanna skrev 2007-10-09 22:50:34 följande:
    Lejånen av aura skuggorna heter golden aura om jag inte misstar mig..tycker den blir en ''lätt'' guldig skugga, när man använder den med vatten blir den bättre. Får se om jag testar den imorgon.  
    Ah, det missade jag så klart. Provade en "vanlig", Susan och en metal, Bullion. Får väl se om hon blir nöjd! De kostar ju inte skjortan direkt så.
  • Lejån
    elma skrev 2007-10-10 17:52:32 följande:
    ni som beställt från PL, har någon av era skuggor tagit slut? de varar ju i evighet och jag fick en fråga idag hur länge så "lite" varar och jag sa att mina jag beställde sist är inte slut än på långa vägar, sen använder jag ju inte dem dagligen, men det blir nästan nån varje dag! Hur är det med era skuggor?
    Tror de kommer räcka hur länge som helst! Perfekt storlek tycker jag! För att inte tala om priset!

Igår beställde jag totalt 57 skuggor och lite annat smått och gott, ja inte BARA åt mig själv, och det gick på 532 kr med frakten som blev på 8 dollar. Det är ju tokbilligt!!
  • Lejån
    Fluffguf skrev 2007-10-10 18:31:28 följande:
    Det är ungefär så mycket som jag beställde sist, och det är ju verkligen galet billigt! Även fast jag alltid har köpt billiga skuggor innan också så har de ändå kostat minst 10 ggr mer! Visserligen är det ju mer i dem då, men det är ju bara kul att man kan testa många olika!
    Ja, jag skulle ju bara ta "någon" till nu, men blev ändå 15 nya till mig. *suck* Jag är hopplös! Men skulle te.x. aldrig köpa OMG om den hade kostat 100 kr tex. Nu är det ju skitsamma när den bara går på ca 7 kr.
  • Lejån

Kan inte heller se boxen. Var ju nyfiken på om den påminde om min från IKEA. Är så himla toknöjd med den!

Greeneyes:
    Har inte åkt på någon tull än från PL; men skulle inte förvåna mig om det kommer denna gång. Det blev ju en rätt mastig beställning... Men de skriver som sagt ner värdet rätt ordentligt och det är ju bra!

Linny:
    Krya på dig vännen! Jobbigt att vara sjuk!

• Lejån
    maddie3 skrev 2007-10-10 21:33:44 följande:
    Hej tjejer Här är bilden, jag råkade ta bort den från mitt galleri. 
    Hur många burkar får du plats med i varje fack?
  • Lejån
    maddie3 skrev 2007-10-11 11:08:17 följande:
    Hur många ryms det i varje avdelning nu då?
  • Lejån
    maddie3 skrev 2007-10-11 11:16:14 följande:
    varje avdelning utan avskärmarna ca 15-16 burkar annars med avskärmarna 3 st i varje.

Oki, tack! Då är de ganska små då alltså.

Linny:
    Har också märkt att de "snöar" lite. Man får skruva åt som en galning, men ändå så blir det färg utanför ibland.

Jag är supernöjd med min låda, den får nog följa med när jag reser också, tar ju nästan mindre plats än att packa över dem i en necessär om man ska ha med sig alla.

• Lejån

Tycker att det är lite olika på olika skuggor från PL. Vissa sitter lite dåligt, andra hur bra som helst.

Svar på tråden Smink Smink Smink!