• Lejån

Smink Smink Smink!

Linny & Majestic:
    Japp det var clinique. 
    Innehöll "pore minimizer refining serum", "pore minimizer instant perfector" & "moisture surge extra thirsty skin relief".

Den sista är verkligen som ren fukt!! Supernice! Kostade inte dyrt heller, 120 kr. Superbra ju om man är sugen på att testa!!

• Lejån

Linny:
    nä, det var ordinarie pris. Var iaf en vit prislapp.

Måste berätta vad jag ska göra på lördag, jag var inne på MUS igår och såg en fin liten annonsering om att de hade prova på sminkningar gratis av serien Wild, och jag hade sån tur att det fanns en tid ledig!! Så på lördag ska jag bli fiiiin!

• Lejån

Linny:
    Jag fattar det som att det är långverkande eftersom man ska ta på det både morgon och kväll. Om det är samma alltså.

• Lejån

Varit på after work med jobbet idag och fick sminka en kollega lite snabbt innan vi gick ut.  Jepp, hade med mig en hel hög ögonskuggor till jobbet!
    Fick bli tigers eye, razor och ghost mist från PL. Lite roligt att sminka henne för hon är så otroligt ljus i hyn och rödhårig.

Fått nytt paket från PL idag, men var ju inte hemma så jag har inte kunnat hämta ut det. Men imorgon så... Det som ska bli mest spännande är att se kvaliten på borsten.

• Lejån

Maddie:
    Jag har också gått MUS-kurserna ett par gånger, både den för 495 men även varit på gruppsminkningskursen. Tycker det beror mkt på den som sminkar hur mkt man lär sig, men oftast får man mkt tips iaf. Och att man får produkter för samma kostnad gör ju eg. att själva kursen är gratis så ska man ändå handla nåt så är det ju bara en bonus att boka en kurs.

• Lejån

Hämtat ut mitt paket från PL idag. Som lilla julafton ju! Skrattande Vissa skuggor kom jag inte ens ihåg att jag köpt och alla var väl inte direkt vad jag hade hoppats på, men för det priset så gör det ju inte så mkt.

Sminkningen på MUS idag var väl inte heller så det super, men det var ju kul att bli sminkad iaf. Kajalpennan som hör till "wild" var verkligen supersnygg! Kändes dock som ett onödigt inköp med tanke på alla skuggor jag precis hämtat ut. *hihi*

• Lejån

Fridapida:
    Ja, jag kan inte tänka mig att du inte kommer tycka om den.

• Lejån

Ni som handlat från PL, vilka är era favoritfärger?? Jag har gått igenom alla mina nu och upptäckt att många är ganska lika varandra. Min tanke är att jag ska se om några på jobbet vill köpa av mig någon så jag kan beställa andra färger istället.

Svar på tråden Smink Smink Smink!