Inlägg från: lilja71 |Visa alla inlägg
  • lilja71

Smink Smink Smink!

Linny: Ska bli kul att höra vad du tycker om UD-primern. Jag har ju en MUS-primer (den genomskinliga) som jag inte är nöjd med. Så jag köpte en MAC-paintpot med neutral färg för dom rekomenderade den som primer på MAC men jag är lite sugen på att beställa en UD-primer för att jämföra (när dom lyckas fylla på lagret igen)

• lilja71

Håller med frida ang microtrasen....inte så "glammig" i toaskåpet Men man kanske kan ha det som sån här tvättlapp som endel rekommenderar till "tvålen"

• lilja71

Äntligen har jag fått till några bilder....fast det var en snabbsminkning igår....ni får gärna kolla och kommentera. Och så är det inte så proffsiga bilder som Linny alltid tar....

vi hade ingen ixus....utan en Canon Powershot 6.0 snacka om att jag hade nollkoll!!

• lilja71

Har haft en skräckupplevelse när jag kollade bilderna....man ser ju precis allt....och mina ögonbryn ser ju ut som jag vet inte vad.....får nog beställa en tid och snygga till dom rejält!! och varenda pormask på näsan syns ju *asg*

• lilja71

neoaliya: *vink* vink* låter som en toppen-semster blir riktigt avis!!! Ha det så jättebra!!

• lilja71
    Generad 
    Lone Star State skrev 2007-11-09 17:48:42 följande:
    Lilja: åååh vilken fin ögonfärg du har..!! och dina fransar vill jag HA!!
    Generad Tack! önskar att bilderna blev lite bättre så att färgerna syntes...och framförallt att jag kunde sminka lika bra som många andra här inne. Ge mig gärna lite tips om vad jag kan ändra på och förbättra!
  • lilja71
    Fluffguf skrev 2007-11-09 18:31:13 följande:
    Lilja: Jättesnyggt! Jag håller med om att dina ögonfransar är to die for Jag gillade speciellt den rödaktiga skuggan i andra raden, vilken är det?Vad använder du för märke?
    Har använt MAC Falling Star som är den ljusare och den mörkare är MAC twinks. Dom är inte så röda i verkligheten mer korall-brun Sen har jag en ljus highlighter också som heter shroom också MAC
  • lilja71

Det är så trist att färgerna inte syns så bra på bilderna för den som är med guldton (MAC Woodwinked) och mörkt lila (MAC Thunder) är såååå mkt snyggare i verkligheten, går inte att få fram det på korten bara.

• lilja71
    Hallontrollet skrev 2007-11-09 23:18:55 följande:
    MORRAR OCH SKRIKER!!! Varför funkar det inte för mig?? VILL HA DOM BORSTARNA!!!
    Jag hade också problem med att fylla i telefonnumret men jag har för mig att det var för att jag försökte skriva +46 70 .....osv och när man angivit sin landskod tidigare så behöver man inte fylla i +46. Det är så irriterande när man kommit så långt och så går det inte igenom sen. Lycka till!
Svar på tråden Smink Smink Smink!