Inlägg från: lilja71 |Visa alla inlägg
  • lilja71

Smink Smink Smink!

Alltså jag är så nyfiken på dom två paint-pot skuggorna du köpte för ngn vecka sedan. Kan du inte lägga ut en bild snart?????  Kyss

• lilja71
    Majestic skrev 2007-11-12 17:40:24 följande:
    Are you talking to me???
    Klart jag talkar to dig! Är ju så nyfiken på just de färgerna ihop, låter så snyggt. (visst var det grönt och vinrött??)
  • lilja71
    Majestic skrev 2007-11-12 17:53:09 följande:
    Lilja- Jag har inte ens provat de*skäms* men jag hade ingen tillfälle att göra det. Grönt och vinrött ihop, du verkligen att det funkar Pink Lady???
    Ja, det tror jag!!! Väntar med spänning på recension!!
  • lilja71
    elma skrev 2007-11-12 20:07:07 följande:
    Linny: jag håller med om mac, sitter de på plats håller de jättebra, men man är ju glittrig i hela ansiktet och råkar man pilla sig i ögonregionen har man glitter överallt sen. Tror de är äkta från thebodyneeds, men det är lite jobbigt när de är så olika i "konsistensen", vissa jättegryniga och andra fint damm....gör dem svårare att jobba med.
    Har ni olika konsistens på era pigment från MAC? Jag har nog 5 olika och dom har samma konsistens i allafall.
  • lilja71
    elma skrev 2007-11-12 20:48:42 följande:
    lilja: ja en del av mina är mer flagiga/flingor och andra är jättefint pulver! Har läst på nån annan sida att så är mac:s pigment
    Jaha, det hade jag ingen aning om. Då har de färgerna jag har valt samma konsistens.
  • lilja71
    Linny skrev 2007-11-12 20:54:31 följande:
    Ja en del är jätteflagiga och  när man stryker på handen tex. så kommer nästan ingen färg alls, medan flagorna ser så färgstarka ut. Märks det att jag är lite småsur?
    Det är ju trist att du inte är nöjd, jag är ju supernöjd med mina MAC. idag fick jag ju till det lite med PL också. Det var en stor lycka
  • lilja71

Frida: tar du i.D mineral veil innan i.D foundation?? Jag trodde att man hade mineral veil efter...har jag fattat helt galet då???

• lilja71
    Fridapida skrev 2007-11-13 11:01:31 följande:
    Japp... man kan ha det innano efter. Har man det innan så hindrar det foundationen att lägga sig i porerna o man får en finare yta. Efter har man pudret för att fixera o få en lagom matt yta.
    Tack! Det måste jag testa!
  • lilja71
    Majestic skrev 2007-11-13 12:00:53 följande:
    Fridapida- Jag hoppar bara in och säger, folk som jobbar på Kicks är inkompetenta jämfört med tjejer på Åhléns eller NK. En gång skulle jag handla lite grejer och frågade om dess innehåll, hon bara stod där och glodde på mig som om jag frågade om medeltemperatur på Mars och inte om saker hon bör kunna!!
  • lilja71
    Linny skrev 2007-11-15 21:37:47 följande:
    Lilja: Du ville se hur det blev med Your ladyship/Dark soul, dagen då makeupen satt hela dagen (till skillnad från dagen innan). Bild finns i galleriet nu.Här har ni min egen lilla Konstapel Klang (med en liten twist). Lite modernare sådär.. (klicka för att förstora)
    Vilken söt liten kille! Ögonfransböjare är farliga grejjer

skyndar mig in för att kolla bilden...tack!!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!