Smink Smink Smink!
hej
Clinique pore minimizer, är den mkt dyr?
hej
Clinique pore minimizer, är den mkt dyr?
Hej hej
Tycker muffin ser trist ut i färgen....men med rätt kombination så är den nog fin. Lite tips på bra färger att kombinera till den vill jag ha är ni snälla så kanske jag ändrar mig, hihihi.
Det är ju klubbkväll på MUS torsdag den 27/9 så nu är jag anmäld till den. Många fina färger nu till hösten, de inriktar sig på ny kampanj som heter Spy o går i blå o lila toner. Superläckert!!!
Det blir nog att inhandla eyeprimern ni rekommenderat här, o lite roliga blå o lila färger. O kanske muffin.....
Hej
Är det någon av er som varit på MUS makeup kurs? Var ni nöjda?
Jag funderar på att ta en kurs där.
Jag ska även gå på deras klubbkväll torsdag 27/9. Ska bli jättekul. Kampanjen Spy känns så superfint, älskar lila. Så jag lär väl komma hem med massor av olika lila nyanser. O för det andra en massa andra färger, Hjälp kommer plånboken skrika o skriker Jippi!
Elma/
Är frakten dyr hit till sverige, där du beställer borstarna? Var inne på den sidan o blev så sugen på att köpa några.
Ha en fin helg allihopa o sminka inte ihjäl er
elma/
har www.aubreynicole.com en viss summa som är minimisumma för att kunna beställa? En del har ju som sagt att man måste beställa för typ 100-200 kr för att de ska skicka.
Förresten har jag oxå fått mina skuggor från PL o de är sååååå fina, imorgon ska jag prova. Vågade faktiskt beställa en riktigt rosa variant o en knallblå variant, de är superhäftiga i färgen. Ska bli kul att testa dem.
Men vill ha tips på vad för andra färger man kan kombinera dem med typ om man har den knallblå på ögongloben men vill ha en annan färg upp mot ögonbrynet, hoppas ni förstår vad jag menar.
elma/
är jättenyfiken på deras primer. Är du supernöjd med den? Köpte för ett tag sen en från Lumene o den var riktigt dålig ser ut som en flottig stekpanna i ansiktet...inte kul kanske inte passar mig med lite fet hy/bland hy!
GUD VILKA LÄCKRA SMINKNINGAR
Jag vill oxå kunna sminka mig så,så läckert...........
elma/
Alla färgerna de kombinerade var ju hur snygga som helst. Regnbågssminkningen var oxå superläcker.
Tänk att få se ut som en modell bara för en dag.....jag drömmer mig bort en stund............nää dags att vakna upp nu ur dagdrömmandet o inse att man får gå till ett proffs för att få hjälp med det. Jag själv skulle tabba mig rejält.