Inlägg från: maddie3 |Visa alla inlägg
  • maddie3

Smink Smink Smink!

låda 1.JPG  Här är boxen jag inhandlat till mina skuggor. det fanns en uppsjö av olika boxar men jag föll för denna. man kan sätta dit som sk avkärmare ifall man vill lägga visa färger för sig, concealer i ett fack mm.

Ett litet tips bara   Skrattande
  • maddie3
    02 05 skrev 2007-10-10 19:00:12 följande:
    vad kosta den?
    50 kr på clas ohlson
  • maddie3

Glömde skriva att avskärmarna kan man ju ta bort o lägga skuggorna på en lång rad oxå.

• maddie3

Hej tjejer
    Här är bilden, jag råkade ta bort den från mitt galleri.

låda 1.JPG

• maddie3
    Lejån skrev 2007-10-11 06:55:09 följande:
    Hur många burkar får du plats med i varje fack?
    Jag får det till 60 burkar från PL, men avskärmarna går att ta bort o då kanske det får plats flera
  • maddie3
    Lejån skrev 2007-10-11 11:11:00 följande:
    Hur många ryms det i varje avdelning nu då?
    varje avdelning utan avskärmarna ca 15-16 burkar annars med avskärmarna 3 st i varje.
  • maddie3
    Fridapida skrev 2007-10-11 11:27:12 följande:
    Jag pendlar en hel del, så det blir många resor. Det är därför jag blev så nöjd med de penselfacken jag hittade på Lindex. I de kan man även förvara eyedust, som också har en tendens att skruva upp sig.Jag ska nog leta reda på en låda att ha hemma också.
    jag var inne på lindex o hittade silverfärgade penselfack, ska köpa dem oxå. Super att ha om man ska resa som du skrev Glad

Ska inhandla flera boxar det är ju så bra att stapla på varandra o tar då lite plats.
  • maddie3
    Fridapida skrev 2007-10-11 12:15:02 följande:
    Tjejer tjejer! Jag måste bara berätta en sak (om mig...) som gör mig så glad! Min hy börjar bli sig själv igen. Jag har inga otäcka finnar som gör ont på samma sätt! Bara lite lite grann kvar. Medicinen har hjälpt mig så! Efter en ansiktsbehandling hos UNDERBARA Jessika på FACE så är jag en ny människa. Ärren är så klart kvar... men jag börjar bli mig själv igen. *lycka*
    Oh vad roligt, är jätteglad för din skull. Skrattande 
     Måste kännas underbart att medicinen hjälpt så bra, ärr går som sagt att sminka bort o de bleknar med åren....
  • maddie3

måste fråga en sak ang PL o deras 25% system.....

fick mail om att jag skulle få tillbaka pengar...ni som handlat tog det lång tid innan pengarna kom in på ert konto eller är pengarna tillgoda nästa gång man handlar????

• maddie3
    Linny skrev 2007-10-11 15:31:48 följande:
    maddie: Det tog någon dag bara
    konstigt, jag fick mailet i tisdags......Ledsen
Svar på tråden Smink Smink Smink!