Inlägg från: maddie3 |Visa alla inlägg
  • maddie3

Smink Smink Smink!

Linny/
    Glömde skriva dit en sak till, foundation sponge du använder till mineralfoundationen är det round flocked sponge pack på EM

• maddie3
    Skrattande Nu har jag beställt från everydagminerals ett gratiskit och sen beställde jag Flashlash på Satine.
    Längtar redan efter sakerna
  • maddie3

hej
    drar de 25% i kassan efter betalning???
    jag har lagt in ett antal skuggor o ska betala o inga 25% dragna när jag ska betala med paypal!

lustigt, vad gör jag för fel??Snälla är det någon som kan hjälpa en trög.

• maddie3
    Fluffguf skrev 2007-10-08 15:46:45 följande:
    De drar av det efter att de har fått din beställning. Jag fick ett mail senare att de hade dragit 25%.
    TACK SÅ MYCKET!
    Jag har beställt säkert 20 skuggor o 6 rouge, hihihi. Sambon blir galen på mig o mitt smink.
  • maddie3

Fluffguff/
    vad snygg skuggan OMG är du har på en bild, tufft ihop med utopia eller va den nu heter.
    Jättesnyggt

• maddie3
    Fluffguf skrev 2007-10-08 16:21:38 följande:
    Tack
    När jag tittade mer noggrant så såg ja ju att ja har beställt den skuggan, alltså OMG. Är utopia från PL?
  • maddie3

Är det någon av er som vet var man kan köpa små provburkar (tomma) att lägga lösa ögonskuggor i.

• maddie3
    Skrattande
    Är det någon av er som vet hur man gör för att lägga in en bild här i ett inlägg. Har nämligen köpt en superbra förvaringsbox på Clas Ohlson för 50 kr som är suverän till PL:s ögonskuggor. Har försökt typ kopiera bilden men det går inte att klistra in den.
  • maddie3
    02 05 skrev 2007-10-10 18:51:28 följande:
    Har du plus? annars går det inte.Annars kan du lägga upp den i ditt galleri o länka dit
    jag är plusmedlem. Ok är det så jag gör, tack ska testa det. Tack
Svar på tråden Smink Smink Smink!