Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Fridapida skrev 2007-09-11 22:36:03 följande:
    LinnyVar det inte du som sa att du inte passar i Empire? Snyggt!
    Det var jag!!!

Tjejen på MUS måste tycka att jag är tokig, varje gång kommer jag med olika lappar med namn på olika skuggor, eyedust, läppglans...ni rekommenderar!! Måste nog börja handla på nå annat MUS*asg*
    I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-11 22:53:57 följande:
    Man fastnar lätt för MUS skuggor! De är så bra och prisvärda så man vill inte ha annat. För alla som gillar skimmrande och glittriga skuggor så har i.d. riktigt snygga. Rekomenderas.
    Face har också bra eyedust, jag är kär i min ReBirth !!
  • Majestic
    nadja84 skrev 2007-09-11 23:06:20 följande:
    Men man ska kolla skuggorna på FACE och sen gå till MUS för det finns skuggor som är lika men priset skiljer!!
    Så stor skillnad är det väl inte hos Face kostar eyedusten 149 och hos MUS 125 lite mindre om man är medlem dock !!

Varför har inte FACE nå hemsida*surar*??
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-09-12 07:07:40 följande:
    Jag gillar Armanis foundation. Inte super täckande , men man blir fin i hyn
    Neoaliya- Armanis foundation är SUVVE, jag är sååå nöjd med den !!

Linny- Jag var också inne å MUS idag och köpte inte heller nåt. Bara provade på och dreglade som 17. Kollade in Devil dust, tyckte inte om den i början men den är fin och Muffin gillade jag inte, färgen är inte så WOW !! Ska tänka på saken!!
    Vilka jeans köpte du på JC, måste också köpa svarta jeans, dock ej stuprörs!!

Jag var dock på Lush och köpte en massage kaka !!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-12 21:07:44 följande:
    Borstar bör man rengöra en gång i veckan. Man kan köpa specialmedel. Jag använder frisörshampo (bara det bästa är gott nog för mina bebisar ) och min kabuki o rougeborste får även lite balsam... Ja, jag är störd.
    Ärligt ??
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-13 09:02:02 följande:
    ps: Jag klippte av mig håret igår men vet inte om detta är frisyren jag ska ha. Ni får gärna komma med synpunkter om ni vill! Finns i mitt galleri under "Jag"
    Snyggt Linny !! Men vilka jenas köpte du igår*undrar*
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-13 10:54:17 följande:
    Tack Jag köpte Crocker mörktmörkt blå med dubbelstretch och slim fit. Jättehög midja. Satt sketasnyggt! Gillar inte slimfit egentligen då jag har så stora fötter Men i höga stövlar är det fint!
    Måste också skaffa ett par nya jeans,svarta vill jag ha . Koola Anna, Nudie eller Fornarina får de nog bli!!
  • Majestic

Nudie sitter bra på mig, har ett par ljusblåa med inte så högmidja och de sitter SUVVE !!

• Majestic
    elma skrev 2007-09-13 11:11:48 följande:
    hej alla. har ni uppmärksammat att PL har sale: 25% (klipper in från ett annat forum)Storewide 25% off sale!!!3 daysSeptember 13th - September 15thSpend $25.00 dollars or more and receive a 25% refund on your product total.Date on submitted order will determine eligibility.Once your order is received and printed for processing, you will receive your refund onproduct total only.This is storewide, so no restrictions on any of the items!! WOW!!!
    Näää, nu är det köpstopp för mig framåt julen nån gång. Ett par svarta jeans och en Muffin att sätta tänderna i !! Sen är jag redo att möta hösten!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-13 11:16:53 följande:
    Majestic: Får väl prova igen då Fast du har bergis en annan snyggare kropp än mig. Jag har ju mjuk mage efter bebisbärande som inte blir fast igen Har aldrig gillat hög midja innan men nu kändes det lite coolt.elma: Shit! Jag som inte borde..
    Jag har också mage efter bebisbärande men den har tack och lov gått tillbaka till sitt ursprungliga form,ej helt och hållet dock men jag är nöjd. Men jag har blivit bredare om höfterna känns det som, har en skinn jacka som jag inte kan knäppa igen*tokigt värre* 
Svar på tråden Smink Smink Smink!