Inlägg från: Hallonmopeden |Visa alla inlägg
  • Hallonmopeden

Smink Smink Smink!

elma; tack för tipset om borsten, jag övar och övar...

• Hallonmopeden

Everydayminerals och i.d. är två olika saker. i.d. kan du köpa på salonger m.m.

• Hallonmopeden

Linny; jag har precis börjat köpa Decleors produkter, måste bara använda upp mina jag har redan (Exuviance). Har köpt Nattbalsam, känns jätteskönt på kvällen. Ska också inhandla dagcreme (och oljan) samt ögonkräm och peeling, måste bara invänta lönen...

• Hallonmopeden

Linny; Nattbalsam kostar 519 kr för 50 ml, får verkligen hoppas att det är drygt!!!! Sedan när man ska köpa dagcreme och Oljan så landar man väl på runt 950 kr, ögongel 298 kr typ... De luktar verkligen kanon!!

• Hallonmopeden

Ylivsen; Vad är muffar?! Jag använder mineralfoundation som bas (just nu från i.d.). Det finns trådar som handlar om det... Annars tycker jag att Kanebos Total Finish är bra och Helena Rubensteins Color Clone!

• Hallonmopeden

Har beställt prover från Lily lolo, men tycker det blev för torrt med det, använder i.d. vilket känns bättre för min hy...väntar på prover från EM, väntar med spänning på paketet...

• Hallonmopeden

Länge sedan jag var i tråden... kul att läsa regelbundet. Med anledning av Mineralsmink som du nämnde Fridapida så har jag skickat efter prover från tikei.se, har dock inte kommit ännu. Jag gillar ju mitt i.d. men det är ju lite dyrt...

• Hallonmopeden

Kan någon ge tips om en brun "måste ha ögonskugga"??! Köpte Muffin från MUS och är nöjd med den, nu vill jag ha någon brun variant, gärna som går att använda både torr och blöt. Har Curious från FACE, men vill ha något att variera med, får gärna vara en som passar som eye-liner också....

• Hallonmopeden

Jag använder mineralfoundation från i.d. och tycker det är kanon, annars tycker jag att Helena Rubensteins är bra....eller Kanebos Total Finish...

• Hallonmopeden

Tack Linny för svaret om ögonskugga, sprang på lunchen och kikade på den, men den var väldigt lik den jag har från FACE, fin med andra ord....

Jag har precis börjat använda Decleors krämer, fick tips på vad jag skulle ha när jag gjorde ansiktsbehandling... har dock bara använt dagcremen i några dagar så jag kan inte säga så mycket ännu. Har använt deras nattbalsam i några veckor, sååå härligt!

Svar på tråden Smink Smink Smink!