Inlägg från: Hallonmopeden |Visa alla inlägg
  • Hallonmopeden

Smink Smink Smink!

Sprang som sagt in en snabbis på lunchen och får titta bättre en annan dag. I och med att jag använder i.d. mineralfoundation så är jag ju lite nyfiken på deras skuggor också...

• Hallonmopeden

Älskar också mitt i.d. Har testat andra men tycker inget är lika bra...

• Hallonmopeden

Har precis varit på i.d./Decleor-kväll och där innehöll testkiten Medium Beig och Light... Jag använder Fairly Light och kunde alltså inte köpa något. Men det kanske varierar från ställe till ställe vad kitet innehåller?!

• Hallonmopeden

Jag menar Medium Beige ELLER Light...

• Hallonmopeden

02 05; Använder Phytopeel från Delcleor, kanonbra!

• Hallonmopeden

Hur kan du göra så snyggt genom att bara improvisera?! Har inga tips att ge, kan inte själv sota. Var bara tvungen att tala om att det var snyggt

• Hallonmopeden

April Mamma; jag använder i.d. (bare essentual) mineralfoundation, tycker den är jättebra!

• Hallonmopeden

April Mamma; i.d. säljs har jag hört (bor inte där själv) på bl.a. Åhléns i Stockholm?! Mitt har jag köpt på salong och det kostar 385 kr och så behöver du en speciell borste till Kabuki. Många tycker inte att den är bra, men jag tycker den funkar bra. Det blir ju dyrt första gången man köper (borste), men det är väldigt drygt. Det går också att köpa på Tradera säger vissa men jag har inte kikat så noga, man måste ju först veta sin nyans!

• Hallonmopeden

Linny; vilken "sort" har du (matte eller semi-matte eller nåt annat?)??? Vilket blir mest täckande? Med svamp eller borste?

Svar på tråden Smink Smink Smink!