Inlägg från: Hallonmopeden |Visa alla inlägg
  • Hallonmopeden

Smink Smink Smink!

Men Linny; jag tycker själv att jag är kall/rosa, och provade 2 nyanser (EM) i Cool-skalan och 1 nyans i neutral och jag tycker jag blev ännu mer rosa... Jag kanske ska teste ett kit till?! Men det är ju såååå många nyanser att välja mellan...

• Hallonmopeden

LMK frågade längre bak i tråden om någon som är såld på Decleors produkter... Jag är det!!! Har precis börjat använda deras grejer, de är superbra!! Bl.a. Phytopeel (när vi ändå pratar peeling). Och deras nattbalsam!!

• Hallonmopeden

LMK; jag använder samma som du i Decleor, förutom att Aromaessensen Rose o.s.v.... var slut så jag fick ett prov så länge, men planerar att köpa när provet är slut. Tänkte också inhandla en ögoncreme så småningom, har du någon??

• Hallonmopeden

Jag var en gång på MUS för sminkning, men var inte nöjd, det var en ung tjej som kändes osäker och typ bakis... Hon frågade hela tiden vilka färger jag brukade använda... jag ville ju ha tips istället på nya färger. Detta var många år sedan och kanske jag provar igen. Nu har de öppnat även där jag bor så jag kanske provar där... Hoppas du blir nöjd

• Hallonmopeden

Någon som har erfarenhet av i.d.´s ögonskuggor. Tips på snygg (brun) färg????

• Hallonmopeden

Tack Fridapida för ditt svar om i.d. ögonskuggor, du svarar alltid på frågor!! Men har du något tips på någon snygg brun???

• Hallonmopeden

tack elma för ditt svar om i.d. ska kika i morgon...

• Hallonmopeden

Ni pratar peeling; jag har Phytopeel från Decleor, so nice!!!

• Hallonmopeden

Använder också Muffin varje dag!!

Om jag ska beställa UD eye primer från Blush.se, vad kan jag mer tänkas vilja ha därifrån?? Finns det något "måste"??!!! Om man nu vill komma upp i fraktfritt menar jag...

• Hallonmopeden

Nu har jag beställt UD Eye Primer, men det blev "bara" en sådan, kom på att jag måste snåla, det är ju snart jul Och så behöver jag ju massor av annat kul, ny parfym m.m.

• Hallonmopeden

Vill att min UD Eye primer ska komma.... kul att folk är nöjda! Har precis varit och köpt en Pore Minimizer (instant perfector), ska bli spännande att prova...

• Hallonmopeden

Har fått hem min UD eyeprimer. Använder för första gången idag, känns bra!!!!!

• Hallonmopeden

Knott; jag har ganska nyligen börjat använda Decleor, så bra!!! Känns som om jag inte kommer vilja byta till något annat, dock är ju priset inte så kul....

• Hallonmopeden

Tips på fint rouge från i.d.?????

• Hallonmopeden

Linny; jag var på ansiktsbehandling (Decléor) och då skrev hon ner vilka produkter hon tyckte jag skulle använda. Har lilla boken med mig när jag ska handla för det finns endel krämer som sagt... jag använder aromaessence för lite känslig hy och sedan en dagcreme för torr hud. Till natten använder jag nattbalsam för alla hudtyper. Och jag som trodde jag hade fet hud!!!!

• Hallonmopeden

Har också eyeprimer från UD, suverän!!

• Hallonmopeden

Ylvisen; köp en Kabukiborste på Tradera!! Jag köpte min på salong och det ångrar jag djupt! Jag menar att jag är supernöjd men önskar att jag hade köpt den billigare...

• Hallonmopeden

Jag tror jag har fått hjärnsläpp; man ska väl ha primern efter dagcremen???

• Hallonmopeden

Jag har nästan helt och hållet gått över till mineralsmink (från i.d.) Jag gillar deras grejer

Svar på tråden Smink Smink Smink!