Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Fridapida skrev 2007-11-01 17:31:44 följande:
    Har lagt ut en bild med lite annorlunda (för mig) sminkning. Har använt:Ögonlocket: Eclipse (MUS)Globlinjen: Nectar + Pollution (MUS)Mot brynet: Solros (FACE)Jag har även lite Nectar på kindbenet.
    Fridapida- Snyggt gumman, verkligen. Och så måste jag påpeka att din hy har blivit mycker bättre jämfört med bilder tagna tidigare!!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    ringblomma skrev 2007-11-02 08:08:33 följande:
    Hej! Jag undrar vart man kan beställa smink av märket NARS till förmånliga priser.
    Ringblomma- Hqhair.com har NARS och förmånliga priser !!

Idag blev jag stolt ägare till två MAC Paint Pots ( Artifact som är vinröd och Moss scape som är olivgrön) och så Majestic läppglans, som är lika fina som jag*asg*. Maken bjöd på allt, bra att släpa med honom på stan !!

Lilja71- Idag handlade vi på NK faktiskt och tjejerna där var utkläda till Antiquegirls, och de var sååå koola!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Lejån skrev 2007-11-02 06:56:45 följande:
    Hur sitter de från MAC som ni köpt? Jag blir mer och mer butter på skuggorna från PL, det är ju bara några som behagar sitta ordentligt så jag kanske borde ta och shoppa nåt annat...
    Lejån- MAC sitter som smäck, BRA alltså !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-02 23:09:05 följande:
    Jag tycker ofta färgerna ändras under dagen. Bara jag som tycker det?Igår hade jag tex. cocomotion innerst och copperized (Mac) ytterst. När jag lagt på det så var det alltså guldbrunt innerst och en mer koppargrönguldig ytterst. I slutet på dagen såg man INGEN skillnad på färgerna. Möjligtvis var det lite mörkare i yttre ögonvrån. När jag lägger på tex. Goldglow från MUS, så mörknar den mycket under dagen. På morgonen är den ljust guldskimrande (med en liiiten ton av vit i) och några timmar senare är den mellanmörk guld..
    Linny- Men vad skonstigt att färgerna ändras?? Är det så med alla du har PL, MAC och MUS??

Vad trevligt med bio, föräldrarna behöver komma ut ibland !!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic

Jag har också tänkt att skaffa mig en i.d mineralfoundation, men hur 17 lägger man den och hur använder man den där kabukin (roligt namn )??

Kan man gå till Åhléns eller NK och bli provsminkad och se om det passar en, välja ut rätt nyans och sen beställa på nätet där de är billigare???

Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-11-03 13:43:50 följande:
    Ja, det är ett bra sätt. Då kan de visa hur man lägger dem. Sedan kan du säga att du vill känna hur det känns o hur den blir under dagen. Om den håller sig snygg osv... man måste inte köpa bara för att man provar den.
    Är det så??

Kommer ihåg en gång när jag skulle handla present åt en polare så skulle jag bara köpa en EdT, men hon prackade på mig roll on och nå mer. Jag sa inte ens nej, utan köpte allt. Men det var ju ett tag sen, nu säger man ifrån*asg*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-11-03 17:43:30 följande:
    Å pink frost är ju helt underbar, använder den så gott som dagligen. I love it
    neoaliya- Håller på att packa?? Åker ni utan barn till USA??*lyllosar*

Så nu är man tillbaka från ettårskalas, galet värre men 8-9 barn som bara jagade varann och skrek*pust*

Nu bidde Babben& Co och varm choklad i soffan!!
    kram
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-11-04 08:00:31 följande:
    Haha, ja men vad gör man inte för sina nära och kära Har lånat kanske jordens största resväska av svärföräldrarna, sen är det gott om plats i marcus golfbag så där kommer jag att trycka in grejjer med
    naoaliya- Hahahaha, ska man shoppa, då ska man shoppa REJÄLT*fniss*
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-11-04 12:04:11 följande:
    neoaliya: Jamen jag trodde att du själv skulle ha alla 15 flaskor
    Varför inte ??
    neoaliya skrev 2007-11-04 13:15:29 följande:
    Neeej, jag nöjer mig nog med en 6-8 st
    Hälften till dig alltså??*asg*

Jag var på MUS och köpte BARA en eye dust Glory...den är sååå fiiin att ha me Chocolate Brown MAC!!
    Pink makes me puke!!
  • Majestic
    neoaliya skrev 2007-11-04 17:21:59 följande:
    Haha, nä alltså 15 st är till vänner och sen ska jag handla till mig med
    neoaliya- Driver du med mig nu???
    Pink makes me puke!!
Svar på tråden Smink Smink Smink!