Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Noterar!!!

I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • Majestic
    Fridapida- "ACO bronze gel
    en lätt gel som ger någon nyans mörkare hud. För ansiktet - blanda i dagcremen, för kroppen - smörj in efter body lotionen
    ."  Kan man använda gelen utan att blanda i olika cremer/body lotioner(!)??
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-11 15:20:13 följande:
    Fridapida och Honey: De är säkert bra men jag är inget bra på att sota. Tycker jag ser helt tokig ut med mina stora ögonlock. Snyggt på en där man bara skymtar och så ser man när man blinkar Men någon dag ska jag ta mod till mig och sota och ta ett kort. Sedan ska jag tvätta av det och lägga mig under soffan

Jag ser tokig ut i min Empire+ Celebration, jag passar inte i lila färger*vill så gärna göra det *
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-11 16:57:54 följande:
    Jag gillar det mesta av deras grejer som jag använt, bed head serien. Jag tycker att de överlag håller hög kvalité.
    Bed head är bra, gillar deras produkter, speciellt: Frisky och Chocolate head
     och

Fridapida- Eyelinern är i fast form varken geleaktig eller flytande. Den är lätt att jobba med, har den på mig nu*Gwen Stefani varning *

Linny- Mina bilder blir asfula, näsan är för stor eller nå sånt*asg*

DEB- Lush är bra, diggade deras After 08.30 men den tillverkas inte längre. Och I should Coco tvålen med riktiga kokosflingor är gudomlig i duschen !! http://www.lush.se/bilder/Tvalar/ishouldcoco.jpg
  • Majestic
    Fridapida skrev 2007-09-11 17:29:36 följande:
    Majestic Var köpte du den?
    Vilken?? Vad??
  • Majestic
    Fridapida- Muffin MUS skugga, vad är det för färg??*hittar den inte på deras hemsida *
    ACO gelen sitter alltså bara tills man tvättar av den på kvällen och så tycker du att den är bra, måste införskaffa en sån då !!!

Fick MUS nagellack "Annica" på köpet när jag handlade lite grejjer innan semestern, passar fint till solbränna nu !!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-11 17:53:52 följande:
    Majestic: Muffin är en jätteljus basskugga som funkar till nästan allt. Beigevitrosa eller nåt *haha*Ta så nära att du inte får med näsan då. Eller klipp bort den när du väl lagt in i datorn
    Linny- Du är rolig du !!!

Beigevitrosa säger du...?!!*hmm*
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-11 15:35:10 följande:
    Ja det är ju det som är problemet. Jag vill ha Matsakis parfym. Någon av dem åtminstone.. Men imorgon ska jag till frisören och klippa och slinga (vet inte om jag ska våga mig på någon ny frisyr) så då blir man ju nån tusing fattigare. Då är det inte så smart att köpa massa andra grejer också.. Fast kul vore det!
    Linny- Matsakis parfym, är de braiga?? Var köpa?? Quanto kosta??
Svar på tråden Smink Smink Smink!