02 05 skrev 2007-10-24 07:58:17 följande:
Hej S u s s, kul o se dig här ^^Jag använder efter tips i denna tråd Everyday Minerals foundation och concealer, är super nöjd, och det är så oförskämt bra pris på de med, det är helt perfekt!Mina ögonkuggor är de flesta från MUS.Och tjejer, jag har kommit på vad det var som gjorde att det blev så skrynkligt när jag använde Urban Decays Eyeshadow Primer. Det var inte mängden primer som jag satte på fel utan det var en skugga från Viva La Diva som det blev så med.Var jätte nöjd med den naturliga beige/rosa färgen som den skuggan hade men har byt ut den mot MUS Brown sugar nu, och då blir det inte så.Har de senaste dagarna haft MUS Brown Sugar över hela locket, sedan MUS Cashmere i globlinjen och sen PL´s Elysium i innersta ögonvinklen. Är super nöjd med resultatet och det har blivit min uniform nu
Vilken tur att du hittade "boven".

Har ju hört från många här i tråden att UD-primern är så bra. Ska nog köpa den nu när lönen kommer... men det är så mkt jag vill ha så jag får se.
Visst är det skönt när man hittar en "uniform", jag älskar att exprimentera o prova nya varianter hela tiden, men när man har lite ont om tid o inte känner sig så kreativ då är det bra med en uniform. Jag har två just nu: muffin ihop med rouge i globlinjen, då är det ingen mascara o eyeliner den dagen, eller, treasure o savanna, de nya från MUS. Funkar jämt när man har bråttom.