Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink Smink Smink!

Jennnie skrev 2007-10-28 12:12:42 följande:
    Kommer ni också på er själva med att när ni sitter och tittar på en film så sitter ni och kollar på hur personerna är sminkade? Jag måste ju vara störd Kram Jennie
    Jag gör alltid det! Tycker att det är ett bra sätt att få inspiration och nya ideer. I tidningar o annonser är alla tjejer så retusherade så det är inget kul.
  • Fridapida
    Dill skrev 2007-10-28 22:00:34 följande:
    Någon som testat mineralfoundation i flytande form?
    Nope
  • Fridapida

Jag har idag köpt nytt läppstift! Knallrött med matchande penna.

Läppstift Devil
    Penna Russian

Rött rött rött... ska lägga ut en bild lite senare (inte idag...).
    Var även på ansiktsbehandling idag! Det är så underbart, hudterapeuten är så duktig. Rekomenderas varmt.

• Fridapida
    neoaliya skrev 2007-10-29 15:53:29 följande:
    Å vad skönt det lät, skulle verkligen behöva gå och bli lite bortskämd
    Det är så underbart så det är inte sant!
  • Fridapida

known as beautiful skrev 2007-10-29 17:31:39 följande:

jag skulel vilja ha den färgen på läpparna som jessica biel harwww.askmen.com/specials/2007_top_99/5/jessica...någon som vet vad det kan vara för färg??grymt snyggt ju..
    Verkligen naturlig och fin. Men vilken det är... hjälp?! Nej, det vet jag inte. Har du kollat in det nya på MUS? Vet inte vilket det tillhör, men det är något av de nya kampanjerna. Det är väl lite åt det hållet...
  • Fridapida

Till alla Mary Kay-konsulter:

Mary Kay verkar vara ett jätte bra märke. Har gillat det jag provat. MEN jag vet inte hur mycket det får göras reklam för ngt man själv säljer... vill inte att regler ska brytas.

Missförstå mig rätt! Vi ska prata smink i alla former o från alla märken. Alla MK-konsulter är verkligen välkomna, men som sminkfantaster o inte som konsulter.

Kram på er, hoppas ingen tar illa upp.

• Fridapida
    neoaliya skrev 2007-10-29 19:39:26 följande:
    Nån som prövat pore serumet från esteé lauder? My god, blev som en bebis rumpa i ansiktet, såååå skönt, som sammet
    Nej, har inte provat. Kanske får prova det när mitt är slut. Men det är ganska mkt kvar. Har du provat det från Clinique o kan jämföra?
  • Fridapida
    neoaliya skrev 2007-10-29 19:53:52 följande:
    Alltså, jag vet inte tror jag har prövat det mesta men kommer tyvärr inte ihåg (ja man är lite skadad) men denna måste du iaf prova, jisses så härlig. Nu har jag inte direkt några stora porer så jag kan inte uttala mig om effekten men väldigt mumma på huden
    Jag får kika på den
  • Fridapida
    Jonelin skrev 2007-10-29 20:06:54 följande:
    Ni har sån stenkoll på allt smink så jag skulle vilja ställa en liten fråga.. Vet ni någon internet sida som säljer Helena Rubenstein smink? Så väldigt dyrt i stan här..
    Kolla in länkarna i TS.
Svar på tråden Smink Smink Smink!